۲۷ نفر از اعضای تورهای غیرمجاز در آمل دستگیر شدند

جمعی از اعضای تورهای غیرمجاز گردشگری که مرتکب اعمال مجرمانه شدند در محدوده جنگلی روستای رزکه دستگیر شدند.

به گزارش راه شلمچه، سرهنگ علی داداش‌تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل در رابطه با دستگیری تعداد از اعضای تورهای غیرمجاز گردشگری با تاکید بر اینکه با افرادی که بدون توجه به ارزش‌های اخلاقی، فرهنگ بومی منطقه‌ای و اصول گردشگری، هنجارهای قانونی را زیر پا بگذارند برخورد خواهد شد، بیان کرد: «طی عملیات مشترک ماموران انتظامی و سپاه پاسداران این شهرستان در طی پایش‌های صورت گرفته در محدوده جنگلی روستای رزکه، ۲۷ نفر از افرادی که در قالب تورهای غیرمجاز که هنجارهای قانونی را رعایت نکرده بودند دستگیر شدند و در این ارتباط ۱۲خودرو نیز توقیف شد.»

این در حالی‌ست که خردادماه همین سال نیز ۱۲۰ نفر از اعضای یک تور گردشگری غیرمجاز که مرتکب اعمال مجرمانه شدند در جنگل‌های شهرستان نکا دستگیر شدند.


کاربران نظرات متفاوتی عنوان می‌کنند. برخی با تاکید به پا بر جا بودن چنین تورهایی عنوان می‌کنند که یکی از راه‌های مقابله با چنین تورهای غیرمجاز این است که ساکنان آن منطقه حضور و اعمال آنان را گزارش دهند و برای ممانعت از گسترش و رواج تورهای غیرمجاز مسئولین ذیربط وضعیت تورهای گردشگری را رصد کنند.


کاربرانی نیز معتقدند اگر در جنگل با این افراد برخورد شود، این افراد فضای دیگری برای خود مهیا می‌کنند. بسیاری از افراد مهمانی و جشن‌های مختلط‌‌ شان را در ویلاها و خانه‌هایشان تدارک می‌بینند و با هر برخورد پلیس آنها روش خود را عوض می‌کنند و طریقه دیگری را پیش می‌گیرند.
اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار