بیانیه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، در آستانه ۲۲ بهمن در بیانیه‌ای، مردم ایران را به شرکت در راهپیمایی این روز فراخواند.

به گزارش راه شلمچه: تَشکُل سیاسی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای از ملت شریف، مجاهد و انقلابی دعوت کرد در روز یکشنبه با عزم و اراده‌ای جدی زمینه‌ یک روز باشکوه در بیعت با آرمان‌های امام راحل و اندیشه‌های مقام معظم رهبری را به بروز و ظهور برسانند.


متن این بیانیه بدین شرح است:


هوالعزیزالحکیم:

مقام معظم رهبری:
« روز ۲۲ بهمن و راهپیمائی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است »

انقلاب اسلامی ایران از یک طرف دست بیگانگان را از گوهری مثل ایران عزیزمان که سرشار از منابع خدادادیست کوتاه کرده و از طرفی پیام پوشالی بودن قدرت های زمانه در مقابل خواست و اراده الهی و اتحاد و یکپارچگی مردم را به تمام آزادیخواهان و مظلومان جهان مخابره کرد.

در آستانه ی فرا رسیدن ۴۵ امین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، فرصت مناسبیست تا نسل جدید را با افت و خیزهای این راه طی شده آشنا کرد تا بدانند با وجود دشمنی همه جانبه ی تمام قدرت های استکباری، اما با عنایت حضرت حق و با راهبری حکیمانه ی امامین انقلاب و در صحنه بودن ملت بزرگ ایران، امروز ایران اسلامی، روی پای خود و مستقل، با صلابت ایستاده است. جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ضمن تبریک ۴۵ امین عید انقلاب اسلامی به همه ملت شریف ایران، بیعت دوباره خود را با آرمان های انقلاب اسلامی اعلام و همه ی مردم عزیز را به شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ، دعوت می نماید.

« پیروزی انقلاب اسلامی تحولی مهمی در تاریخ پرنشیب و فراز ایران و اسلام سیاسی محسوب می‌شود؛ مردمی که انباشت نارضایتی فراگیر خود از ستم استبداد و خودکامگی و دیکتاتوری رژیم حاکم را در لحظه‌ای بی‌بازگشت به کنشگری سیاسی پیوند زدند و نظامی که پس از سال‌ها تلاش برای سرکوب هر جناح و جریان سیاسی و تحمیل سبک زندگی برساخته خود، توان تحلیل‌یافته خود را در اِعمال خشونت و رفتارهای تند و تلخ و تهاجم علیه مبارزان بالاخره از دست داد.

در این بیانیه آمده است:جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، بسان سال‌های گذشته در یوم الله ۲۲ بهمن که با ایام متبرک و مبارک ماه شعبان همزمان شده است، به میدان می‌آیند تا بار دیگر با آرمان‌های امامین انقلاب تجدید میثاق کنند. احزاب سیاسی کشور به میدان می‌آیند تا بار دیگر نشان دهند حامی همیشگی مظلومان جهانند و برای آزادی فلسطین عزیز و قدس شریف لحظه‌ای آرام نخواهند گرفت.

انتهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
0
0
احمدپیرزاده مقدم ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
ازاینکه پای اهداف انقلاب ایستاده وهزینه می دهید.ممنونیم.ولی فخرفروشی وتحقیرمردم باعث دلزدگی مردم می شود.وقتی یک سربازسپاه بالله می گوید.من راننده فلان سرهنگ دربسیاری جامعه پزشکی هستم.وآن سرهنگ محل کارش بامحل سکونتش ۲ایستگاه متروفاصله دارد.ولی من سربازهای.۲ساعت درترافیک رانندگی کنم.واو)درصندلی عقب ماشین بخوابد.ومن راننده ساعت ۱۰پیاده به خانه مان برسم.بازصبح ساعت ۶سرکارباشم.تاکارهای لازم راانجام دهم.این انصاف نیست.که این جناب سرهنگ رئیس بسیج جامعه پزشکی اینقدرخودخواه باشد.که خاطره بدی برای یک سربازمیهن درطول عمرش بجابگذارد.بلکه طوری بایدعمل کند.که این سربازخاطرات خوبش ازدوران سربازی باشد‌.ان شاءالله..مسئولان بصیرت اندازه سربازپیداکنند
پاسخ
آخرین اخبار