توضیحاتی در باره پاسخ عباس آخوندی به خبرنگار راه شلمچه!

عباس آخوندی در زمان ثبت‌نام برای کاندیداتوری ریاست جمهوری در پاسخ به سوال خبرنگار راه شلمچه که چرا مسکن نساختید، گفت «مسکن ساختم هر که به شما گفت، دروغ گفته است».

به گزارش راه شلمچه، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت روحانی روز  14 خرداد برای نام‌نویسی چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به وزارت کشور رفت و با در دست گرفتن شناسنامه خود، علنا اعلام نامزدی برای دوره جدید ریاست جمهوری کرد که در همین حین خبرنگار ما به آخوندی گفت: اگر رئیس جمهوری شدید مسکن هم می‌سازید؟

آخوندی گفت: بله حتما

خبرنگار راه شلمچه مجددا پرسید پس چرا در زمانی که وزیر راه و شهرسازی بودید، مسکن نساختید؟

عباس آخوندی پس از فرایند ثبت‌نام برای کاندیداتوری ریاست و همچنین نطق5 دقیق‌ای که با اصحاب رسانه کرد به خبرنگار راه شلمچه  گفت: «بیش از ۱ میلیون مسکن را من ساختم، هرکه به شما گفته دروغ گفته است.» 


واقعا عباس آخوندی در دولت روحانی در بخش مسکن چه کرد؟

به گزارش خبرگزاری مهر(1 خرداد 1400)، دولت‌های یازدهم و دوازدهم در بخش مسکن غیر قابل قبول ترین کارنامه در همه دولت‌های پس از انقلاب را در اختیار دارد. عملکردی که عمدتاً بدست عباس آخوندی در حد فاصل سالهای ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۷ رقم خورد و پس لرزه‌های آن همچنان بر زندگی و معیشت مردم سایه سنگینی دارد. 

ما به جای تبدیل بهینه این پروژه به ابزاری برای خانه دار شدن مردم، از همان ابتدا بدگویی علیه این پروژه با عبارات پُر تکراری چون «عامل ایجاد تورم با تزریق نقدینگی خط اعتباری ۵۰ هزار میلیارد تومانی و پول پُر قدرت بانک مرکزی»، «طرحی بدون داشتن یک خط مطالعه»، «اعتقادی به مسکن مهر ندارم» و «طرح خیلی مزخرفی است» … عَلَم مخالفت با این طرح را برافراشت. 


میراث مدیریت «عباس آخوندی»

به گزارش خبرگزاری فارس(31 خرداد 1399)، توقف مسکن مهر و عدم تحویل واحدهای باقی مانده که توانسته بود التهاب بازار مسکن را تا حد زیادی کنترل و تقاضای انباشته را مهار کند، تعلل در برخورد با حاکم شدن نگاه سرمایه ای به تقاضای مسکن،  مخالفت با مالیات های تنظیمی بازار مسکن، عدم تکمیل سامانه ملی املاک و به تبع آن اجرا نکردن مالیات بر خانه های خالی و همچنین مقابله با تصویب مالیات بر سوداگران بازار مسکن تمام آن چیزی بود که آخوندی از کارنامه خود بر جای گذاشت.


آخوندی: دولت نباید حتی یک خانه بسازد

مشرق(25 تیر 1397)، وزیر راه و شهرسازی گفت: بدون شک دولت نباید تحت هیچ شرایطی در حوزه ساخت و ساز وارد شود، به عقیده من اگر قرار باشد عملکرد دولت با ساخت خانه اندازه‌گیری شود، دولت نباید حتی یک واحد خانه بسازد.

به گزارش راه شلمچه، در این سال‌های بعد از مدیریت عباس آخوندی و همچنین دولت یازدهم و دوازدهم گزارش‌های زیادی از عملکرد دولت روحانی در بخش مسکن وجود دارد که به راحتی با یک جستجو می‌توان به آن دسترسی داشت و نیز بازار مسکن هم به خوبی نشان می‌دهد طی سال‌های گذشته چه بر سر قیمت مسکن و اجاره بها آمده است.

پاسخ عباس آخوندی را در زیر مشاهده می‌کنید

 

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار