کریمی‌فیروزجایی دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان:

رتبه بندی معلمان خط قرمز ماست

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور در باره تدریس دشوار معلمان در شرایط کرونایی به‌صورت آنلاین گفت: آقای وزیر درست است که معلمان به کلاس نمی‌روند اما با این گوشی‌ها و تلبت اصلا اعصابی برای آنها باقی نمانده است

به گزارش راه شلمچه، جلسه شورای مرکزی جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با حضور علی کریمی‌فیروزجایی دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان و عضو هیئت رئیسه مجلس، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش، علیرضا منادی‌سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، مهدی روشنفکر نمایده بویر احمد و دنا و احمدی‌لاشکی معاون وزیر آموزش و پرورش در باشگاه فرهنگیان تهران برگزار شد.


محور اصلی این نشست به بررسی و مشکلات فرهنگیان کشور از جمله بحث رتبه‌بندی معلمان اختصاص پیدا کرد که اظهارات مهمی در این باره بیان شد.


علی کریمی‌فیروزجایی در این جلسه با اظهار گله‌مندی از دولت به دلیل عدم همکاری با آموزش و پرورش گفت: آخرین جلسه‌ای که جناب وزیر در جمع اجرایی اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی فرهنگیان حضور داشتند در باره طرح رتبه‌بندی معلمان توسط همکاران ما به کمیسیون ارجاع داده شد آقای وزیر وعده داده بودند ظرف یک هفته تا ده روز در دولت به تصویب می‌رسد و از آن جلسه تا کنون بیش از دو ماه گذشته اما متأسفانه هنوز انجام نشده‌است و این گله را از دولت داریم که چرا این طرح را تصویب نکرده‌است.


عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: از آقای حاجی‌میرزایی تشکر می‌کنیم که تا کنون همکاری خوبی با ما داشتند اما مسئله رتبه‌بندی معلمان برای ما خط قرمز است. 



دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور در باره تدریس دشوار معلمان در شرایط کرونایی به‌صورت آنلاین گفت: آقای وزیر درست است که معلمان به کلاس نمی‌روند اما با این گوشی‌ها و تلبت اصلا اعصابی برای آنها باقی نمانده است و بنده به عنوان یک معلم و یا ولی دانش‌آموز می‌بینم که دانش‌آموزان چه استرسی دارند و آن‌وقت برای این معلم بیچاره مثلا 35 دقیقه حق تدریس قائل شویم و تقاضای ما این است تا حق معلمان در این باره نباید تضیع شود.


کریمی‌فیروزجایی افزود: نگاه مجلس یازدهم برای آموزش و پرورش نگاه بسیار خوبی بود و در زمان تصویب بودجه هم در صحن علنی هم تلاش می‌کنیم تا آموزش و پرورش در سال 1400 بتواند اقدامات خوبی را برای رسیدن به نقطعه مطلوب را طی کند.



محسن حاجی‌میرزایی در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش و پیگیری‌های کریمی‌فیروزجایی برای مطالبات فرهنگیان گفت: ما به دکتر کریمی امید داریم و با دلسوزی و علاقمندی پیگیری می‌کنند امیدواریم انشالله تعاملات و ارتباطات ما منجر شود تا مشکل نظام تربیتی کشور حل شود.


وزیر آموزش و پرورش در باره شایعه محاسبات حق‌التدریسی گفت: هیچ تغییری در محاسبات کاری معلمان نکرده و ممکن است در بعضی از استان‌ها دقت کافی نداشتند و اعلام کردیم اگر کسانی که معتقدند در محاسبات اشتباه شده اعلام کنند.


در این جلسه علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد و دنا و احمدی‌لاشکی در باره مطالبات و رتبه بندی معلمان توضیحاتی دادند و همچنین تعدادی از اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی فرهنگیان سوالاتی را مطرح کردند.



اگر خوشت اومد لایک کن
3
آخرین اخبار