«لایحه ارتقای امنیت زنان» در دستور کار مجلس قرار گرفت

بررسی لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.            

به گزارش راه شلمچه، نشست علنی امروز- دوشنبه ۱۱ دی ماه- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۲۰۱تن از نمایندگان آغاز شد.

 

در این نشست قرار است ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون آموزش در موردطرح اصلاح موادی از قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی، لایحه الحاق یک بند به تبصره ۵ ماده واحده قانون بودجه ۱۴۰۲ و لایحه ارجاع اختلاف بانک مرکزی ایران و دولت پادشاهی بحرین به داوری بررسی شود.

 

همچنین نمایندگان در این جلسه گزارش کمیسیون امنیت ملی در مورد طرح تاسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار، گزارش کمیسیون اقتصادی دررمورد طرح قانون اصلاح نظام صنفی کشور، تقاضای یک فوریت در مورد لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها و بررسی تقاضای دو فوریت الحاق سه تبصره به بند( ب) ماده یک قانون هدفمند سازی یارانه ها در دستور کار امروز صحن علنی مجلس قرار گرفت.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار