آشوب، اغتشاش مدلی شبیه به میرحسین موسوی در آمریکا!

در روزهای آینده به‌جای اینکه منتظر باشید چه کسی رئیس‌جمهور آمریکا می‌شود باید همانند ایران پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 در آمریکا بود.

به گزارش راه شلمچه، انتخابات متفاوت این دوره آمریکا روز سه‌شنبه از ساعت 14 و سی دقیقه به وقت تهران برای تعیین رئیس‌جمهور چهار سال آینده این کشور آغاز شد.

در تازه‌ترین نتایج بدست آمده جوباید از ترامپ پیشی گرفته است اما ستاد ترامپ ادعایی مبنی بر پیروزی ترامپ در پنسیلوانیا خبر داد.

 «بیل استپین» مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ مدعی شد که این نامزد حزب جمهوری‌خواه در ایالت پنسیلوانیا به پیروزی رسیده است.

این در حالی است که بر اساس آمار رسانه‌های آمریکایی و همچنین گفته‌ی فرماندار این ایالت، شمارش آراء در این ایالت هنوز به پایان نرسیده است.

ستاد انتخاباتی بایدن هشدار داد در صورتی که دونالد ترامپ برای به چالش کشاندن آرای پستی به دیوان عالی رجوع کند با شکستی شرم‌آور مواجه می‌شود. 

مخالفان ترامپ پرچم آمریکا را در «پورتلند» سوزاندند
در تداوم ناآرامی‌های پساانتخاباتی در آمریکا، مخالفان ترامپ پرچم ایالات متحده را در شهر پورتلند آتش زدند/ یکی از معترضان به خبرگزاری فرانسه گفت: ما هیچکدام از نامزدها را دوست نداریم. من در نهایت تاسف به بایدن رای دادم اما انتخاب ترامپ برای چهار سال بعد حماقت دیگری است.

ظاهرا ترامپ و طرفداران وی زیربار اعلام نتایج شمارش آرایی که به نفع ترامپ نباشد نخواهند رفت و به مانند میرحسین موسوی عصر روز رأی گیری سال 88 کمتر از چندساعت باقیمانده تا ساعت پایان رأی‌گیری، خودش را برنده این انتخابات اعلام کرده‌بود، ترامپ نیز خودش را پیروز این انتخابات دانست و در صورتی‌که تهدید هم کرد.

با این وجود به نظر می‌آید در روزهای آینده به‌جای اینکه منتظر چه کسی رئیس‌جمهور آمریکا می‌شود باید همانند ایران پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 در آمریکا بود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار