فروش تی‌شرت «خفه شو مرد» در ستاد جو بایدن!

جو بایدن در بخشی از اولین مناظره انتخاباتی خود با دونالد ترامپ طی اوایل امروز چهارشنبه به ترامپ به خاطر پریدن در میانه صحبت‌هایش گفت "خفه میشی مرد؟"

به گزارش راه شلمچه، بعد از آن که جو بایدن در بخشی از اولین مناظره انتخاباتی خود با دونالد ترامپ طی اوایل امروز چهارشنبه به ترامپ به خاطر پریدن در میانه صحبت‌هایش گفت "خفه میشی مرد؟" کمپین انتخاباتی این نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات شروع به فروختن تی شرت‌های تبلیغاتی حاوی این جمله کرده است.

به گزارش پایگاه هیل، فروشگاه وابسته به کمپین بایدن این تی‌شرتها که روی آنها جمله مذکور همراه با تصویر یک دونالد ترامپ ناراحت کار شده را در حالی که مناظره اول در سه شنبه شب به وقت آمریکا در جریان بود شروع به فروختن کرد. قیمتی که کمپین این معاون رئیس جمهور سابق آمریکا برای این تی شرتها تعیین کرده ۳۰-۳۳ دلار است.

فروش تی‌شرت «خفه شو مرد» در ستاد جو بایدن!

دونالد ترامپ در جریان اولین مناظره انتخاباتی با جو بایدن دموکرات چندین بار به میانه صحبتهای او پرید و رقیب دموکرات او نیز این تاکتیک را چند بار علیه ترامپ متقابلا به کار برد. در این مناظره یک ساعت و نیمه لحظات پرتنشی نیز به وجود آمد که طی آنها نامزدها مکررا وسط حرفهای هم حرف می‌زدند یا به دنبال قطع زمان صحبت طرف رقیب بودند.

فروختن تی شرت همراه با جملات به یادماندنی از یک مناظره اقدامی بود که سناتور کامالا هریس، نامزد فعلی معاونت بایدن برای ریاست جمهوری در زمان رقابت مقدماتی دموکراتها و بعد از مناظره با این معاون رئیس جمهور سابق استفاده کرد.

هریس و بایدن در مناظره ژوئن ۲۰۱۹ با یکدگیر بر سر یکی از مسائل مورد اختلافشان درگیری پیدا کردند، آن لحظه تبدیل به پربیننده‌ترین لحظه آن مناظره شد.


منبع؛ ایسنا

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار