پیام تسلیت محقق و نویسنده جوان شیعه:

آیت‌الله نظری خادم‌الشریعه در خدمت به ولایت و شریعت قهرمان کم نظیر بود

در پی ارتحال غمبار عالم ربانی و فقیه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، حضرت آیت الله علامه نظری خادم الشریعه ، یکی از شاگردان برجسته اش، حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و اندیشمندان جوان شیعه در پیامی ارتحال آن زعیم نستوه را تسلیت گفت.

به گزارش راه شلمچه از قم، متن این پیام را در زیر می‌خوانید:


بسمه تعالی

ارتحال غمبار و جانگداز علامه ی مجاهد، بزرگ پرچمدار و علمدار شعائر علویه ، مؤسس دهه غدیریه، فخر شیعه، حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه اعلی الله مقامه الشریف آتشی بر قلبمان زد و ما را در غم ارتحال اولین معلم زندگی مان سوگوار و ملهتب ساخت.

شخصیت جامعی که در زهد و پارسایی، علم و عمل اسوه ی روزگار و در خدمت به ولایت و شریعت قهرمان کم نظیر بود. 

فقدان شخصیت وارسته و پیامبر گونه ی آن ملجاء و پناهگاه ایتام آل محمد علیهم السلام قلب ارادتمندان آن فقیه ولایی را جریحه دار کرد و نسل های آینده ی ما حقیقتاً محروم از زعیمی با صلابت، علامه ای خستگی ناپذیر از دیار علویان شدند.

خدمات شایسته ی وی در بنیانگذاری دهه ولایت و جهانی نمودن آن و مقابله ی همه جانبه اش با طاغوت و همراهی اش با قائد عظیم الشان در پرواز انقلاب و مراقبت و دفاع همجانبه از ولایت از برگ های زرین حیات طیبه ی استاد جلیل القدرمان بشمار می رود.

اینجانب بعنوان یکی از شاگردان حلقه ی درسی شان و یکی از فرزندان معنوی آن خادم شریعت علوی، این مصیبت تلخ و اسفناک را به ساحت مقدس امام زمان ارواحنافداه، مراجع عظام شیعه، مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، خصوصاً به بیت رفیع ولایت و فقاهت خادم الشریعه ،خصوصاً به فرزندان ارزشمند و خلف صالحش، عالم وارسته، دانشمند عالیقدر حضرت آیت الله فخر المحققین، حاج شیخ شرف الدین نظری خادم الشریعه دام ظله و مدافع حریم ولایت، جناب مستطاب قوام الدین حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمود نظری خادم الشریعه دام ظله و همچنين به دامادهای معظم و نوادگان ارزشمندشان از بیوت علم و فقاهت صالحی مازندرانی، اسحاقی، هاشمی، بابایی و... تسلیت عرض نموده و غفران و رحمت الهی را برای آن پیر غلام حسینی و فاطمی از خدای سبحان خواستارم و امیدوارم در آستانه ی ولادت مادر مظلومه اش، در دامان حضرت سیدة نساء العالمین آرام گیرند.

امیری سوادکوهی _ قم المقدسه


اگر خوشت اومد لایک کن
6
آخرین اخبار