پیام تسلیت دانشمند جوان شیعه در ارتحال پدر شهید رحمتی و پیرغلام سوادکوه

 در پی ارتحال اسوه صبر و استقامت، ابوالشهید، حاج همت الله رحمتی بهمنانی، پدر شهید والا مقام محمد رحمتی، حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و اندیشمندان جوان شیعه در پیامی این مصیبت تلخ را تسلیت گفت.


به گزارش راه شلمچه، متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام امیری سوادکوهی به شرح زیر است:

بسمه تعالی
ارتحال غمبار پیر غلام باصفای سیدالشهداء ارواحنافداه، اسوه ی صبر و استقامت، ابو الشهید، مرحوم حاج همت الله رحمتی بهمنانی رضوان الله تعالی علیه، پدر بزرگوار شهید والامقام محمد رحمتی موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.
آن شخصیت متین و ارزشمند که از چهره های درخشان خانواده های شهدای دیار علویان بشمار می رفت، همواره زینت بخش محافل نورانی حسینی و یادواره های شهدا در منطقه بود که عطر فرزند شهیدش از آن مرد بزرگ به مشام می رسید.
قلم و زبان عاجز از تبیین مقام و منزلت پدران و مادران شهدا بوده و تجلیل از جایگاه والایشان تجلیل از مقام شامخ شهادت، ایثارگری و انسانیت است.
اینجانب مصیبت ارتحال آن پیر غلام حسینی و سینه زن قدیمی حسینیه مرکزی قادیکلای سوادکوه را به خانواده ی محترم شهید رحمتی، فرزندان و نوادگان معزز و وابستگان، خصوصاً فرزند ارزشی و خدمتگزارشان جناب مستطاب آقا لهراسب رحمتی تسلیت عرض نموده و از خدای سبحان غفران و رحمت الهی و حشر با فرزند شهیدش را برای آن عزیز سفرکرده مسئلت می نمایم.

امیری سوادکوهی _قم المقدسه
١٧ فروردین ١۴٠١ شمسی


شایان ذکر است شهید محمد رحمتی در تاریخ 1/6/1342 در روستای بهمنان دهستان کسلیان زیراب شهرستان سوادکوه دیده به جهان گشود.
وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی تمام سعیش آن بود که در جهت گسترش و حفظ انقلاب اسلامی در سطح محدوده زادگاهش اقداماتی را انجام دهد که با تشکیل بسیج مستضعفین در سطح شهرستان ، او از اولین نیروهای بسیجی به شمار می رفت. همزمان با حضور منافقین کوردل در سطح جنگل های منطقه سوادکوه با دیگر برادران بسیجی منطقه، به یاری سپاه پاسداران بر می خیزد تا دست منافقین کوردل را از منطقه کوتاه شود. با شروع جنگ تحمیلی نیز به طور داوطلبانه به خدمت مقدس سربازی اعزام و پس از طی آموزش مقدماتی، در پادگان 21 حمزه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به منطقه جنگی غرب کشور اعزام می شود و در قسمت پاسگاه مرزی شرهانی از مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع می نماید.
در مدت اقامت خود در منطقه جنگی، همواره آرزوی شهادت داشت تا آن که سرانجام مدتی کوتاه از اقامتش در این پاسگاه،  در تاریخ 28 خرداد 1362به آرزوی دیرینه اش «شهادت» رسید.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار