پیام تسلیت محقق جوان شیعه برای مدافع حرم سوادکوهی؛

شهید «برسنجی» جوانمردی غیور از طایفه‌ی اخلاص و دلدادگی بود

امیری‌سوادکوهی: کاش برخی مسئولان و مدعیان خدمت، نَمی از یَم غیرت و مسئولیت پذیری چنین قهرمانانی را در خود می پرورانیدند و نسبت به وظایفشان در قبال مردم صبور و غیور ایران اسلامی متعهد بودند.

به گزارش راه شلمچه، در پی شهادت شهید مدافع حرم مازندرانی، کربلایی مجتبی برسنجی سوادکوهی، محقق و اندیشمند جوان شیعه، حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی در پیامی شهادت این شهید والامقام را تسلیت گفت. 

متن این پیام بدین شرح می باشد:


بسمه تعالی

شهادت غمبار برادر مجاهد و دلداده ی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، جوانمردی غیور از طایفه ی اخلاص و دلدادگی، پاسدار شهید مدافع حرم، کربلایی مجتبی برسنجی سوادکوهی موجب حسرت، افسوس و اندوه فراوان گردید. 


آن شهید والامقام که جوانی‌اش را وقف خدمت به ارزش های دینی، انقلابی و کمک به محرومان و امور جهادی نموده بود، آخرالامر با کوله باری از اخلاص و خدمت صادقانه، در تمنای وصال در دفاع از حریم مطهر حضرت نائبة الزهرا، زینب کبری سلام الله علیهما به موالیانش پیوست و به آرزوی دیرینه ی خود یعنی شهادت نائل گشت. 


ایکاش برخی مسئولان و مدعیان خدمت، نمی از یم غیرت و مسئولیت پذیری چنین قهرمانانی را در خود می پرورانیدند و نسبت به وظایفشان در قبال مردم صبور و غیور ایران اسلامی متعهد بودند. 


اینجانب شهادت آن رفیق حسینی و دلسوخته ی فاطمی را به مقام معظم رهبری، مردم شریف مازندران، خصوصاً شیرمردان غیور سوادکوهی، مجموعه ی خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منطقه و خانواده ی محترمشان تبریک و تسلیت عرض نموده و جوانان آن دیار را به الگوگیری از آن مدافع صدیق زینبی توصیه می کنم. 


دعای خیر امام زمان ارواحنافداه بدرقه ی راه همه ی مدافعان حریم ولایت و انسانیت باد.


امیری سوادکوهی

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار