قاضی‌زاده‌هاشمی:

اجازه نخواهیم داد تا بانیان قرارداد ویلتموس به فدراسیون فوتبال برگردند

عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت:  فدراسیون فوتبال باید پای تصمیماتش ایستادگی کند و دفاع کند ما هم انتظار شفافیت را داریم و به عنوان نهاد نظارتی اجازه نخواهیم داد افراد غیر ورزشی دخالت کنند و همانطوری که مجلس در بحث انتخاب سرمربی و یا مسایل دیگر ورزشی دخالت نمی‌کند.

به گزارش راه شلمچه، سیداحسان قاضی‌زاده‌هاشمی عضو فراکسیون ورزش مجلس در برنامه زنده فوتبال برتر دوشنبه شب در خصوص حاشیه‌های برکناری سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: انتخاب سرمربی بر عهده فدراسیون فوتبال است و مجلس در نهاد فدراسیون فوتبال دخالت نمی‌کند و از فدراسیون فوتبال می‌خواهیم اجازه دخالت دستگاه‌های غیر فوتبالی را ندهند اگر با مشکلی مواجه شدند به ما اطلاع دهند.

نماینده مردم فریمان در مجلس ادامه داد: فدراسیون فوتبال باید پای تصمیماتش ایستادگی کند و دفاع کند ما هم انتظار شفافیت را داریم و به عنوان نهاد نظارتی اجازه نخواهیم داد افراد غیر ورزشی دخالت کنند و همانطوری که مجلس در بحث انتخاب سرمربی و یا مسایل دیگر ورزشی دخالت نمی‌کند و ما در حوزه تامین بودجه ورزش و نظارت بر دستگاه‌ها وظایفی که داریم کمک می‌کنیم.

وی در باره نظرخواهی فدراسیون برای انتخاب مربی تیم ملی فوتبال گفت: هیچ صحبتی و یا مشورتی با ما نشده و در این باره هیچ نظری هم نخواهیم داد و هر کمکی خواسته شده اعزام بازیکنان به مسابقات به لحاظ مالی و تهیه هواپیمای چارتر بوده و برای تامین بودجه اعزام بازیکنان به جهانی بوده است و افرادی هم اگر بخواهند دخالتی داشته باشند را اجازه نخواهیم داد.

قاضی‌زاده‌هاشمی در باره ثبتنام نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال هم اشاره کرد و افزود: کسانی که بانیان وضع موجود فوتبال کشور هستند و در قرارداد ویلتموس به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال نقش داشته‌اند را اجازه نخواهیم داد دوباره برگردند و باید با حرکت رو به جلو برای مردم امیدبخشی داشته باشد. در حال حاضر جامعه فوتبال حساس است و این حواشی‌ها برای فوتبال ما سم است.


اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار