خودزنی به سبک علیرضا دبیر:

اهانت به مربیان چرا!؟

ای کاش دبیر پیش از آنکه چنین ادعایی که سبب توهین به تمامی مربیان و سکانداران فدراسیون های قبل می باشد را رسانه ای می‌ کرد، پس از یقین کامل خاطیان را فراخوانده و علت را جویا می شد.

به گزارش راه شلمچه، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در جدیدترین اظهارات خود  مطالبی را بیان کرد که اهالی کشتی را در شوک فرو برد. 


ادعایی که اگر ثابت شود، بدون شک تبعات آن دامن بسیاری را خواهد گرفت. صحبت از  صدور کارت های جعلی مربیگری از سوی مدیران پیشین فدراسیون و ادعای علیرضا دبیر به ابطال‌ کارت های پنج میلیون تومانی است.



ای کاش دبیر پیش از آنکه چنین ادعایی که سبب توهین به تمامی مربیان و سکانداران فدراسیون های قبل می باشد را رسانه ای می‌ کرد، پس از یقین کامل خاطیان را فراخوانده و علت را جویا می شد. 


در این شرایط کرونایی که مربیان هیچ فعالیتی را انجام نمی هند ابدا احتیاجی به ایجاد حاشیه و حرمت شکنی مربیان کشتی کشور نبود. البته این اولین بار نیست که دبیر عجولانه اقدام به رسانه ای کردن اسرار فدراسیون می کند. 


گم شدن ۱۹۸ نامه محرمانه در زمان مدیریت پیشین فدراسین نیز پیش تر  توسط ایشان اعلام شده بود.



گناه و خطا بخشی یکی از صفات مدیران لایق در حکومت اسلامی است که شوربختانه رئیس فدراسیون با بی ملاحظه گی، جو سازی و سیاه نمایی این ادعای خود را در بوق و کرنا قرار داد.



از امروز دیگر جامعه کشتی منتظر اثبات این دعای رئیس فدراسیون می باشند تا ضمن اعلام اسامی متخلفین ریشه اینگونه بداخلاقی ها خشک شود. قطع به یقین دبیر با این کار حرمت مربیان پاک دست، شرافتمند و اخلاق مدار را حفظ خواهد کرد.



به یاد داریم در زمان های گذشته همواره سکانداران فدراسیون کشتی بدنبال حفظ اقتدار، اتحاد و اعتبار خانواده بزرگ کشتی کشور بوده و حتی اگر زمانی هم تخطی از سوی اهالی کشتی صورت می گرفت، با سعه صدر و بزرگ منشی بدور از ایجاد حاشیه و جنجال آن را رسانه ای نمی کردند و مشکلات درون خانواده کشتی حل می شد.



امید است رئیس جوان فدراسیون کشتی از رفتار و منش جوانمردانه بزرگانی چون غلامرضا تختی، رسول خادم، محمد یزدانی خرم و... الگو برداری نماید تا حرمت و قداست جامعه کشتی حفظ شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار