بصیرت ملت و هوشمندی پلیس، فتنه آمریکایی را در کشور خنثی کرد

کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کم کاری در حوزه های فرهنگی افزود: دشمن در جنگ نرم در پی تغییر جریان فکری نسل جوان و نوجوان کشورمان است.

به گزارش راه شلمچه، علی کریمی‌فیروزجایی در گفت‌و‌گو با خانه ملت در تشریح نشست خود با جمعی از فرهنگیان تهران، عنوان کرد: در این نشست عنوان شد که حوادث اخیر حقیقتاً جنگ ترکیبی استکبار علیه نظام اسلامی بود که ابعاد وسیعی داشت.

 

وی با اشاره به هماهنگی قبلی تمام اضلاع شیطانی استکبار برای سد کردن مسیر پیشرفت آرمانی کشورمان، افزود: حرکت شتابان کشورمان به سوی قله های پیشرفت و اقتدار، استکبار و ایادی آن را هراسان کرده است.  هوشمندی پلیس مقتدر و مظلوم و بصیرت و خروش میلیونی مردم موجب ناکامی فتنه اخیر استکبار جهانی شد.

 

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به مقایسه رفتار پلیس مقتدر کشورمان با پلیس دیگر کشورها در بحران‌های مشابه افزود: پلیس مقتدر ما در کف خیابان حتی یک تیر جنگی بسوی آشوبگران شلیک نکرد و این در حالی است که در آمریکا پلیس با رفتار خشونت آمیز خود سالانه حدود یک هزار نفر را بدون هیچ واکنشی با سلاح مرگ بار می کشد.

 

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با تأکید بر ماهیت فرهنگی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: باید با شیوه های فرهنگی و دینی از گسست بین نسلی در کشور که خواست دشمنان است، جلوگیری کنیم.

 

کریمی فیروزجایی با انتقاد از کم کاری در حوزه های فرهنگی افزود: دشمن در جنگ نرم در پی تغییر جریان فکری نسل جوان و نوجوان کشورمان است.

 

وی، جوانان و نوجوانان را سرمایه های ایمانی کشور دانست و افزود: صیانت از این سرمایه‌ها رسالت سنگین مسئولان بخش های فرهنگی است. سرمایه‌گذاری در حوزه های فرهنگی باید اولویت نخست دستگاه‌های اجرایی باشد.

 

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اظهار اینکه مشکلات نباید ما را متوقف کند افزود: ظرفیت های قانونی کشور بسیار فراتر از حجم مشکلات کنونی است.

 

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: در عرصه حکمرانی و جنگ نرم باید با تکیه بر انگاره‌های معنوی حول حبل المتین انقلاب یعنی ولایت و رهبری پرشتاب حرکت کنیم.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار