بوی تعفن در شرق مازندران!

به علت فقدان فاضلاب شهری در شرق مازندران و پاسخگو نبودن تصفیه خانه سپتاژ شهرک صنعتی بهشهر به جهت تکمیل ظرفیت و خلف وعده های مسئولان شهری و شهرستان در انعقاد قرارداد در ایجاد تصفیه خانه های جدید و عدم پذیرش فاضلاب خانگی توسط تانکرهای تخلیه چاه و فاضلاب ،  بوی تعفن، مردم شرق مازندران را می آزارد.

به گزارش راه شلمچه، به علت فقدان فاضلاب شهری در شرق مازندران و پاسخگو نبودن تصفیه خانه سپتاژ شهرک صنعتی بهشهر به جهت تکمیل ظرفیت و خلف وعده های مسئولان شهری و شهرستان در انعقاد قرارداد در ایجاد تصفیه خانه های جدید و عدم پذیرش فاضلاب خانگی توسط تانکرهای تخلیه چاه و فاضلاب ،  بوی تعفن، مردم شرق مازندران را می آزارد.


مدتی است تصفیه خانه شهرک صنعتی بهشهر که برای تصفیه  سپتاژ واحدهای تولیدی و کارخانجات شهرک ایجاد شده، از پذیرش فاضلاب خانگی بهشهر و شهرهای اطراف خودداری می کند و تانکرهای خدماتی تخلیه چاه هم از رهاسازی فاضلاب در حاشیه جاده ها، سواحل دریا، رودخانه ها و حاشیه اراضی کشاورزی ، جنگل و... به لحاظ آلودگی زیست محیطی منع شده اند و در صورت رهاسازی در اینگونه اماکن مورد تعقیب و جریمه خواهند شد و تصفیه خانه های موجود هم پاسخگو وپذیرش نیستند وبا پرشدن فاضلاب چاه ها بوی تعفن شهرهای شرق مازندران را نیز فرا گرفته است.


حرکت لاک پشتی اجرای فاضلاب شهری در شرق مازندران و کمبود تصفیه خانه سپتاژ و عدم قرارداد و مسامحه در انعقاد قرارداد برای احداث و اجرای تصفیه خانه های جدید و خلف وعده های مسئولان شهری و شهرستانی شرق مازندران روز به روز بر آلودگی شهر و نارضایتی مردمی را افزایش می دهد و در صورت غفلت این معضل در آینده به یک مشکل زیست محیطی تبدیل خواهد شد ، پس از خواب غفلت بیدار شوید و چاره ای بیندیشید.


قربان نوروزی / خبرنگار کیهان و همکار راه شلمچه در مازندران

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار