شیخان خبرداد؛

توقف 85 دقیقه‌ای فعالیت کارخانجات دخانیات ایران

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران گفت: شرکت دخانیات ایران امروز همزمان با هشتاد و پنجمین سالگرد تأسیس شرکت و به مناسبت روز جهانی بدون دخانیات، به مدت 85 دقیقه، فعالیت همه کارخانجات و ادارات خود در سطح کشور را متوقف کرد.                                    

به گزارش راه شلمچه، محمد شیخان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: شرکت دخانیات ایران ساعت 14 بعدازظهر امروز همزمان با هشتاد و پنجمین سالگرد تأسیس شرکت و به مناسبت روز جهانی بدون دخانیات، به مدت 85 دقیقه، فعالیت همه کارخانجات و ادارات خود را در سطح کشور متوقف کرد.

  

وی افزود: ما به شرکت دخانیات ایران به عنوان یک صنعت نگاه می‌کنیم و با این نگاه، نه تنها موافق گسترش مصرف سیگار در کشور نیستیم، بلکه با آن مخالفیم و تنها به دلیل ویژگی ظرفیت اشتغال‌زایی و جلوگیری خروج ارز از کشور به فعالیت آن ناگزیریم.

  

شیخان با اشاره به برنامه‌های خاصی که برای روز جهانی بدون دخانیات در نظر گرفته شده، تأکید کرد: متوقف کردن خط تولید محصولات دخانی در کارخانجات دخانیات کشور یک حرکت نمادین در راستای حمایت از سیاست های «جهان بدون دخانیات» است.

  

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران بیان داشت: باوجود اینکه امروزه مصرف سیگار در جهان رواج پیدا کرده است، ما برای سالم سازی نسل آینده کشور و نیز پرهیز از هر نوع ماده دخانی برنامه های جدیدی داریم.

  

شیخان به همه کسانی که همزمان با روز جهانی بدون دخانیات تصمیم به ترک سیگار می‌گیرند تبریک گفت و یادآور شد: بسیاری از بیماری‌های انسان‌ها در جوامع امروزی ناشی از مصرف دخانیات است و همه نهادهای متولی باید برای سبک زندگی سالم و بدون دخانیات تلاش کنند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار