تکلیف وطن‌فروشان چه می‌شود؟!

یکی از مسائل بسیار رنگ در بحث شکایت النصر از پرسپولیس، خط دادن‌ها و ارسال پالس های منفی علیه نماینده ایران از داخل کشورمان بود.

به گزارش راه شلمچه، پس از پایان بازی پرسپولیس ایران و النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان غرب آسیا، مسئولان تیم عربستانی با شکایت به کنفدراسیون فوتبال آسیا، تمام اتفاقات و حواشی این رقابت‌ها را تحت تاثیر خود قرار دادند.

بهانه باشگاه النصر برای طرح این شکایت، استفاده پرسپولیس از بازیکنان جدید خود بود. النصری ها اعتقاد داشتند پرسپولیس زمانی عیسی آل کثیر، حامد لک، میلاد سرلک، احسان پهلوان، علی شجاعی، سعید آقایی و آرمان رمضانی را به خدمت گرفته که از سوی فیفا به دلیل شکایت برانکو ایوانکوویچ محروم بوده است.

«ویندسور جان» دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته در واکنش به آخرین تحولات این پرونده به خبرنگار روزنامه الریاضیه گفت: شکایت النصر به دلیل استفاده از تعدادی از بازیکنان جدید پرسپولیس در حال حاضر در کمیته اخلاق و انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا است. کمیته اخلاق و انضباطی تصمیم نهایی را درباره این پرونده می‌گیرد چون یک کمیته مستقل است.

در نهایت و با بررسی مدارک و مستندات طرفین، کنفدراسیون فوتبال آسیا رای خود را صادر کرد. در رای انضباطی AFC آمده است که شکایت النصر از پرسپولیس رد شده است و توضیح بیشتری هم در کار نیست. به این ترتیب خیال پرسپولیس برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا راحت شد.

یکی از مسائل بسیار رنگ در بحث شکایت النصر از پرسپولیس، خط دادن‌ها و ارسال پالس های منفی علیه نماینده ایران از داخل کشورمان بود. گفته می‌شود علاوه بر تعدادی از هواداران تیم رقیب پرسپولیس، یکی دو مسئول سابق فوتبال هم در این زمینه نقش پررنگی داشته‌اند. کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران هم چند روز پیش با صدور بیانیه‌ای از احضار افرادی خبر داده بود که گمان می‌رود در مانع تراشی برای نماینده ایران نقش داشته‌اند.


اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار