خلوت غریبانه طلبه جهادی در فراغ همسر و فرزند

این اولین‌بار نیست که این جوانان و طلبه‌های مخلص و بی‌ادعا در شرایط سخت کشور همچون وقوع حوادثی مانند سیل و زلزله یا اردوهای جهادی و ... آرامش و آسایش خود را فدای نشاندن یک لبخند بر لبان هموطنان محروم یا گرفتار خود می‌کنند.

قریب یک ماه از ورود کرونا به کشورمان می‌گذرد. در این مدت در کنار تلاش ایثارگرانه کادر بهداشت و درمان کشورمان، انبوه جوانان جهادی و داوطلب در سراسر کشور مشغول خدمت داوطلبانه برای مبارزه با این بیماری هستند.
عده‌ای از این جوانان مشغول ضدعفونی کردن مداوم شهرها یا تهیه و توزیع مواد و تجهیزات بهداشتی در بین هموطنان و عده‌ای دیگر از جمله بسیاری از طلبه‌های جوان با حضور در بیمارستان‌ها از طریق انجام نظافت و ... خالصانه در حال خدمت به بیماران کرونایی هستند.
عده دیگری از طلبه ها در اوج اخلاص حتی پای کار انجام مراسم شرعی کفن و دفن جانباختگان کرونایی هم هستند.
اما دیروز خبر و تصویری در فضای مجازی منتشر شد که بسیار تاثربرانگیز بود.
یکی از فعالین فضای مجازی، با انتشار عکسی از یک طلبه جهادگر که در روزهای اخیر مشغول کمک و خدمت به بیماران کرونایی در یکی از بیمارستان‌های قم بوده نوشت: «از طلبه‌های جهادگر یکی از بیمارستان‌های قم است. همسر باردارش که در آی‌سی‌یوی همان بیمارستان بستری بوده، از دنیا رفته است. هم خودش و هم نوزادش که هرگز متولد نشد. رفته است یک گوشه خلوت را پیدا کرده و آرام گریه می‌کند تا روحیه بقیه مریض‌ها خراب نشود.»
این طلبه جهادی «محمد مداح» نام دارد. طلبه‌ای که با وجود بیماری همسر باردارش وقتی دید هموطنانش با یک بیماری سخت و شیوع خطرناک ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، همانند بسیاری دیگر از جوانان مذهبی و مومن و طلبه‌های پا به رکاب، وارد میدان شد و خالصانه به خدمت پرداخت.
این اولین‌بار نیست که این جوانان و طلبه‌های مخلص و بی‌ادعا در شرایط سخت کشور همچون وقوع حوادثی مانند سیل و زلزله یا اردوهای جهادی و ... آرامش و آسایش خود را فدای نشاندن یک لبخند بر لبان هموطنان محروم یا گرفتار خود می‌کنند بدون آنکه تصویری یا نامی از آنها در جایی ثبت و منتشر شود.
با وجود تمام تلاش خرابکارانه و مبتنی بر فریب و دروغ دشمن در فضای مجازی و شبکه‌های معاند و برخی کم‌لطفی‌ها در داخل، مردم قدر این نیروهای جهادی و از خود گذشته را می‌دانند و روز به روز این فرهنگ عظیم و پربرکت جهادی در کشور در حال گسترش و رونق گرفتن است.

 درگذشت همسر و فرزند طلبه جهادگر برادر عزیز جناب آقای «محمد مداح» را به ایشان تسلیت می‌گوییم.


منبع؛ کیهان
  

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار