مراسم تکریم از مقام والای حضرت نجمه خاتون(س) +تصاویر

مراسم تکریم از مقام والای مادر شمس الشموس، حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در شهر مقدس قم و در بیت مرجع عظیم الشأن، مرحوم آیت الله العظمی حاج سید محمد رضا موسوی گلپایگانی قدس سره برگزار گردید.

به گزارش اختصاصی راه شلمچه در شهر مقدس قم، در این مجلس با شکوه که مراجع عظام شیعه، علمای اعلام، اساتید حوزه و دانشگاه، محققان و اندیشمندان و شعرای آئینی از شهرهای مختلف ایران و سایر کشورها حضور داشتند، حضرت آیت الله حاج سید حجت موحد ابطحی مدظله‌العالی از اساتید برجسته ی حوزه علمیه اصفهان، در بیاناتی به عظمت حضرت نجمه خاتون سلام الله علیها پرداخت و ضمن تجلیل از نویسندگان، شعرای آئینی، هنرمندان و... که با ارائه ی آثار فاخر خود گام های مؤثری در معرفی مقام والای آن حضرت برداشتند، از حیات امام رضایی (بدواً و نشوا و مقاما) مرحوم آیت الله العظمی گلپایگانی قدس سره سخن گفتند و برکات زندگی ایشان را بر شمردند.


همچنین پیام مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی کریمی جهرمی مدظله‌العالی توسط حجت الاسلام والمسلمین مکی قرائت شد.
شایان ذکر است که در این محفل کتاب مادر شمس الشموس، اثر نویسنده و محقق شیعه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین امیری سوادکوهی معرفی شد و بیش از صد اثر مربوط به حضرت نجمه خاتون سلام الله علیها اعم از مقالات علمی و ادبی ارائه و در آینده ای نزدیک منتشر خواهد شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
3
آخرین اخبار