افتتاح ۲۶۰ پروژه با اعتبار‌ ۶۹ هزار و ۸۶۵ میلیارد ریال در استان قم

با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور ۲۶۰ پروژه با اعتبار۶۹ هزار و ۸۶۵ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۲ هزار و ۲۵۰ نفر در بخش‌های مختلف در سطح استان قم افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش راه شلمچه، سید محمد حسینی که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر به استان قم سفر کرده است ضمن افتتاح طرح صنعتی صنایع ذوب گستر قم با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومان، به صورت همزمان، ۲۶۰ پروژه در بخش های مختلف عمرانی و زیربنایی، صنعت، کشاورزی و مدیریت شهری را در سطح استان قم افتتاح کرد.در این 

مراسم به صورت تفکیکی ۳۸ پروژه با اعتبار ۸۱۲۲ میلیارد ریال در حوزه عمرانی و زیربنایی ۳۵ پروژه با اعتبار ۱۸۲۷  میلیارد ریال، چهار پروژه با اعتبار ۳۴۴۵۰ میلیارد ریال و ۱۸۳ پروژه با اعتبار ۲۵۴۶۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.


 حسینی همچنین ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مجموعه صنعتی ذوب گستر قم با گزارش و توضیحات استاندار و مدیران این مجموعه صنعتی در جریان ظرفیت‌ها و مزیت‌های احداث کارخانه ذوب گستره قم قرار گرفت.

مجموعه صنایع ذوب گستر قم توسط بخش خصوصی با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومان احداث شده که ظرفیت تولید ۱۸ هزار تن شمش فولادی و شمش‌های کم کربن را دارد و ظرفیت توسعه آن ۲ میلیون تن در سال پیش بینی شده است.

این مجموعه صنعتی برای تسهیل فعالیت‌های خود نیروگاه برق و خط انتقال آب احداث کرده است.

معاون رئیس جمهور در آیین افتتاح صنایع ذوب گستر قم با تقدیر از سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان دلسوز و متعهد این مجموعه بزرگ صنعتی اظهار داشت: این کار شما مصداق بارز جهاد اقتصادی است و مجاهدان عرصه جنگ اقتصادی اکنون وظیفه بزرگ و ارزشمندی به عهده دارند .

 حسینی همچنین خطاب به سرمایه گذاران ، مدیران تولیدی و کارگران حاضر در مراسم گفت: اقتصاد از اولویت های قطعی کشور است و  باید روز به روز در حال تحرک، پویایی و توسعه مجموعه خود باشید، دولت مردمی در کنار شماست و اهتمام ویژه‌ای به حمایت از فعالان بخش خصوصی و تسهیل فعالیت آنان دارد. 

معاون رئیس جمهور همچنین ضرورت توجه به ارتقاء جایگاه قم را به عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی مورد تاکید قرار داد و گفت:  قم از جایگاه و اعتبار جهانی برخوردار است و نگاه افکار عمومی به این شهر نسبت به مناطق دیگر متفاوت است و ضرورت دارد در همه عرصه‌ها سرآمد باشد.

با حضور معاون رئیس جمهور همچنین از دیوارکوب افتتاح ۲۶۰ پروژه با اعتبار ۶۹۸۶۵ میلیارد ریال در استان قم رونمایی شد. در این مراسم مدیر صنایع ذوب گستره گزارشی از اهداف احداث این پرو 

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار