نویسنده جوان شیعه خطاب به رئیس‌جمهور:

راه زمینی کربلا را باز کنید! این راه، راه نجات کشور است

حجت‌الاسلام امیری سوادکوهی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با راه شلمچه خطاب به رئیس‌جمهور گفت: بدون هیچگونه محدودیتی راه زمینی کربلا را باز کنید و با برپایی موکب های دائمی در مرزهای ایران و کمک های همه جانبه به زوار حسینی، نوکری خود را به سیدالشهداء ارواحنافداه تثبیت نمایید.

به گزارش راه شلمچه، حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و نويسندگان جوان شیعه در مصاحبه ای با خبرنگار ما در شهر مقدس قم خطاب به ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، آیت الله رئیسی، وی را به اهمیت دادن بیشتر به وضعیت تلخ اقتصادی مردم و مقوله ی خجل آور بیکاری جوانان دعوت کرد و در ادامه از وی خواست، بیش از این محبان و دلسوختگان حریم نورانی سیدالشهداء ارواحنافداه را منتظر نگذارند و راه زمینی کربلا را تا قبل از نیمه ی شعبان، با رفع تمامی محدودیت ها باز کنند.


وی در این گفتگو خطاب به رئیس‌جمهور گفت: به رئیس جمهور قبل نیز در زمانی که برخورد دوگانه ای با جریان مسافرت ها داشت گفتیم... و این جریان را با صراحت و بدون تعارف به شما نیز می گوییم که آنچه شما را عاقبت بخیر می کند خاکساری و نوکری تان در مقابل دستگاه سیدالشهداء ارواحنافداه در عمل است و نباید با سهل انگاری برخی عوامل راه و مسیر زمینی کربلا همچنان تعطیل و بسته بماند.


سوادکوهی با اشاره به نرخ بالای پروازهای هوایی و محدودیت های بی انصافانه برای سفرهای زیارتی، تاکید کرد: جناب آقای رئیس جمهور! بی تفاوت ها به جریان کربلا و سیدالشهداء عاقبت بخیر نشدند...و جهل، عناد و بی خردی زمامداران در طول تاریخ همواره عرصه را بر شیعیان تنگ می کرد تا مانع دسترسی شان به محضر مبارک اهلبیت شوند. و یقیناً قدم برداشتن موثر در این راه مقدس شما را خوش نام و عاقبت بخیر خواهد کرد.


وی در خاتمه تصریح کرد: ‏الحمدلله شما خود از عاشقان حریم قدس حسینی بوده و قدم های پیاده ی تان در مسیر اربعین حسینی فراموش ناشدنی است ولکن استحضار دارید سالها متوکل ها و صدام ها به بهانه های مختلف مانع زیارت سیدالشهداء می شدند و با سیاست خشونت در مقابل حقیقت دین خدا می ایستادند. نتیجه اش را تاریخ به چشم خود دید که چگونه عاقبتشان ختم بجهنم شد... ولکن به زبانی خیرخواهانه و توصیه ای از دستورات اهل بیت علیهم السلام عرضه می دارم: جناب آقای رئیس جمهور حسینی و کربلایی!، راه نجات کشور این راه است و امام حسین علیه السلام عاقبت بخیرمان می کند. بیایید بدون هیچگونه محدودیتی راه زمینی کربلا را باز کنید و با برپایی موکب های دائمی در مرزهای ایران و کمک های همه جانبه به زوار حسینی، نوکری خود را به سیدالشهداء ارواحنافداه تثبیت نمایید.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار