امیری سوادکوهی:

کیمیای زیارت اربعین مس وجود «شقی» را «سعید» می کند

در آستانه ایام اربعین حسینی و آغاز سیل حرکت عاشقان امام حسین(ع) از اقصی نقاط جهان به سمت کربلای معلی،  محقق و نويسنده جوان شیعه در یادداشتی به عظمت و شکوهِ این امر مهم پرداخت و همگان را به زیارت سیدالشهداء ارواحنافداه و مددرسانی به آن حضرت فراخواند.

به گزارش راه شلمچه، متن یادداشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین امیری سوادکوهی را در زیر می‌خوانید:

زیارت اربعین حسینی شاهراه معرفت و موعد تجدید بیعت با اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است که قوام دین، تثبیت آیین و زدودن زنگار از فطرت مؤمنین را به دنبال خواهد داشت.


شکوه اربعین وعده ی قطعی الهی است که پیامبر اعظم بر افراشته شدن پرچم حسین بن علی علیهما السلام بر گستره ی تاریخ را قطعی و سنت خود پنداشته و اراده فرموده که چراغ پرفروغش با شبهه افکنی ها، مخالفت ها و کارشکنی ها خاموش نشود.


به یاری امام حسین علیه السلام بشتابیم که نصرت حضرت محصور به عاشورای سال ۶۱ هجری نبوده و نیست. باید احیای زیارت، عزا و فرهنگ حسینی را فریاد زد تا عَلَمِ توحید و انسانیت در کره ی زمین استوار بماند، چرا که از اعجاز این دستگاه بی نظیر آن است که مس وجود «شقی» را به کیمیای حسینی اش «سَعیِدْ» خواهد کرد، حتی «فی بَطْنِ اُمِّه»!.


ملتفت باشیم که هر گونه کوتاهی و بی تفاوتی در یاری رسانیِ سیدالشهداء ارواحنافداه و ممانعت در زیارت آن حضرت، نفرین ابدی رسول الله صلی الله علیه و آله و شرمساری قاطعان طریقش را در پی خواهد داشت. ذَٰلِكَ هُوَ الْخُسْرَانُ الْمُبِينُ.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار