زلزله قدرتمند در شمال کشور

مدیرعامل هلال احمر گیلان از شهروندان خواست آرامش خود را حفظ کرده و نکات ایمنی و هشدارهای اعلام شده توسط مراجع ذیصلاح را رعایت کنند.

به گزارش راه شلمچه، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در پی وقوع زلزله در مرز قزوین و گیلان، تمامی پایگاه های امدادی هلال احمر استان به حالت آماده باش درآمدند.

سیاوش غلامی از اعزام نیروهای ارزیاب هلال احمر به منطقه زلزله زده در جیرنده رودبار خبر داد و گفت: نیروهای امدادی این جمعیت و خانه های هلال گیلان به حالت آماده باش درآمدند.

وی افزود: طبق گزارش لرزه نگاری، این زلزله ساعت ۲۰:۰۰:۲۰ امشب، ۲۴ خرداد در عمق هشت کیلومتری زمین رخ داده است.

مدیرعامل هلال احمر گیلان با اشاره به اینکه ابتدا اعزام گروه های ارزیاب به منطقه را داشتیم، اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون خسارات جانی و مالی گزارش نشده است.

غلامی همچنین از شهروندان خواست آرامش خود را حفظ کرده و نکات ایمنی و هشدارهای اعلام شده توسط مراجع ذیصلاح را رعایت کنند و متذکر شد: مردم برای گزارش حادثه می توانند به صورت شبانه روزی با ندای امداد(۱۱۲) تماس حاصل کنند.

طهمورث عموپور فرماندار رودبار نیز، با اشاره به وقوع زلزله ۴.۶ ریشتری در جیرنده رودبار، اظهار کرد: این زلزله حوالی ساعت ۲۰ امشب رخ داده است.

به گزارش ایسنا، وی از مردم خواست نگران نباشند و روال زندگی عادی خود را ادامه دهند و تصریح کرد: کارشناسان فرمانداری و بخشداری و شوراهای اسلامی و دستگاه های خدمات رسان به منطقه اعزام شدند و تاکنون گزارشی از خسارت مالی و جانی نداشتیم.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار