معاون پارلمانی رئیس جمهور وارد استان گیلان شد

 معاون امور مجلس رئیس جمهور در چهل و پنجمین سفر استانی و به منظور دیدار و گفت و گو با مردم و مسئولین، بازدید از پروژه ها و سخنرانی و تبیین دستاوردها و برنامه های دولت مردمی وارد رشت شد.

به گزارش راه شلمچه، محمد حسینی روز پنج شنبه با استقبال استاندار و جمعی از مقامات و مسئولین ارشد استان گیلان، وارد رشت شد و بلافاصله پس از ورود با حضور در محل مزار شهیدان گمنام، با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.


حسینی در جریان این سفر یکروزه ضمن بازدید میدانی از برخی پروژه های عمرانی و زیربنایی و نیز طرح ساماندهی سواحل، در گفت و گو با مردم و مسئولین، اقدامات انجام شده در این حوزه ها را مورد بررسی قرار می دهد.


حضور در همایش روز شهرداری و دهیاری، شرکت در آیین گرامیداشت پنجاه و یکمین سالروز درگذشت دکتر معین و حضور در مراسم سالروز شهادت شهیدان انصاری و نورانی و سخنرانی و تبیین دستاوردها و اقدامات دولت مردمی در حوزه های مختلف از جمله برنامه های معاون امور مجلس رئیس جمهور در سفر به گیلان است.


معاون رییس جمهور همچنین در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان آخرین وضعیت استان را بررسی و گزارشی از برنامه ها و  تصمیمات دولت درحوزه های سیاسی و اقتصادی ارایه می کند.


سیدمحمد حسینی پیش از این طی  ۱۰ ماه نخست دولت سیزدهم به دعوت نمایندگان مجلس و در راستای بررسی مشکلات و مسائل مردم شهرستان های مختلف در قالب چهل و چهار سفر استانی به ۷۲ شهرستان سفر کرده است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار