ستاره منچستر سیتی در راه پرسپولیس و مهاجم اسپانیایی نزدیک به استقلال

تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای تقویت تیم خود، در حال جذب بازیکنان خوب خارجی هستند.

به گزارش راه شلمچه، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی این روزها خود را برای شروع لیگ بیست و سوم آماده می‌کند که مشکلات در نقل و انتقالات هنوز ادامه دارد. در شرایطی که تنها ۳ روز به آغاز مسابقات باقی مانده، تیم فوتبال پرسپولیس تنها یک مهاجم در مقابل سه مهاجمی که از دست داده، جذب کرده است.

با این حال انتخاب مهاجم خارجی به یکی از دغدغه‌های این روزه‌های یحیی گل‌محمدی تبدیل شده است. یکی از بازیکنانی که نامش بیشتر از سایر نفرات برای حضور در پرسپولیس مطرح شده، استفان یووتیچ مونته‌نگرویی است. بازیکنی با سابقه درخشان که حالا در سن ۳۳ سالگی دنبال یک چالش جدید است. این بازیکن که سابقه بازی در تیم های پارتیزان بلگراد، فیورنتینا، منچسترسیتی، اینترمیلان، سه‌ویا و موناکو را در کارنامه دارد، فصل قبل در ترکیب هرتابرلین حضور داشت.


هافبک و مهاجم اسپانیایی نزدیک به پیراهن استقلال

مدیران باشگاه استقلال طبق نظر جواد نکونام در تلاش برای تقویت تیم با جذب چند بازیکن خارجی هستند که در این زمینه اقدامات جدی نیز صورت گرفته است.

  پیش از این با درخواست سرمربی آبی‌ها، مدیران باشگاه به بررسی ۴ گزینه خارجی پرداختند که به نظر می‌رسد در نهایت روی ۲ گزینه به جمع بندی نهایی رسیدند.

  بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد روبرتو تورس هافبک پیشین تیم فولاد که سابقه بازی در لالیگا با تیم اوساسونا را نیز دارد، گزینه‌ای جدی برای تقویت خط هافبک استقلال است. به همین خاطر مدیران استقلال مذاکراتی را با این بازیکن پشت سر گذاشته‌اند و توافقاتی نیز حاصل شده اما گفته می‌شود اختلاف نظر ۵۰ هزار دلاری باعث شده که این توافق قطعی نشود و به این ترتیب هنوز زمان حضور این بازیکن با تجربه در تهران مشخص نیست.

  علاوه بر این گفته می‌شود یک مهاجم اسپانیایی نیز مدنظر باشگاه استقلال است که مانند تورس، مذاکراتی با او صورت گرفته است اما در این مورد هم بحث بر سر مسائل مالی ادامه دارد و باید دید تا شروع بازی اول استقلال در فصل بیست و سوم لیگ برتر چه اتفاقی خواهد افتاد.

اگر خوشت اومد لایک کن
1