کابوس نتانیاهو تعبیر شد

شبکه اسرائیلی: حزب‌الله وارد جنگ شده است

در حالی که خبرها از حملات متقابل حزب‌الله لبنان و رژیم آپارتاید اسرائیل به طور مستمر مخابره می‌شود، خبرنگار کانال 14 اسرائیل اظهار داشته است: «جنگ در جبهه شمال شروع و حزب‌الله عملاً وارد جنگ شده است.»

به گزارش راه شلمچه به نقل از کیهان، خبرنگار شبکه المنار، ظهر روز یکشنبه (23 مهر؛ 15 اکتبر)، خبر داد پرچم حزب‌الله در یکی از مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در مجاورت خطوط مرزی لبنان برافراشته شده است. جنبش‌ حزب‌الله لبنان در روزهای اخیر مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در مجاورت خطوط مرزی با لبنان را هدف حمله قرار داده بود. 

جنبش حزب‌الله همچنین با انتشار بیانیه‌ای از شهادت «حسین کمال المصری» یکی دیگر از مجاهدانش، طی درگیری‌های جنوب لبنان و بر اثر تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد. از طرف دیگر، منابع صهیونیستی از شلیک 2 موشک ضد زره حزب‌الله در خطوط مرزی لبنان و فلسطین ‌اشغالی و کشته شدن دست‌کم یک صهیونیست خبر دادند.

 همچنین خبر می‌رسد که جنبش حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در «شتولا» را در پاسخ به جنایات رژیم‌اشغالگر و هدف قراردادن شهروندان لبنانی مورد هدف قرار داده است. 

خبر دیگر این‌که جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اعلام کرد، سه تن از مبارزان گردان‌های القسام در لبنان روز شنبه پس از انفجار بخشی از حصار مرزی اراضی ‌اشغالی و لبنان، عبور از مرز و درگیری با نیروهای صهیونیست در حمله هوایی رژیم صهیونیستی شهید شدند.

 درست در این اوضاع و احوال که این اخبار و اخبار مشابه آن هر ساعت از مرزهای شمالی اراضی ‌اشغالی مخابره می‌شود، «هیلیل روزین»، خبرنگار کانال 14 اسرائیل اظهار داشته است: «جنگ در جبهه شمال عملاً شروع شده است. روزانه تبادل آتش برقرار است و عده‌ای از اسرائیلی‌ها کشته می‌شوند. حزب‌الله اولین بار حمله کرد و هدف قرار داد. اگر ارتش اسرائیلی از خواب بیدار نشود و دشمن بزرگ‌تر و خطرناک‌تر ما را از بین نبرد، فاجعه دیگری رخ خواهد داد.»

 البته آن‌چه که این خبرنگار رژیم صهیونیستی نمی‌گوید این است که تمام فعالیت حزب‌الله در واقع در اراضیِ خودش بوده که سال‌هاست در‌اشغال رژیم آپارتاید اسرائیل است. همچنین باید توجه داشت که حزب‌الله بارها تأکید کرده است که به هیچ وجه در قبال برادر فلسطینی خود بی‌طرف نخواهد بود. چند روز پیش بود که نشریه یورونیوز تیتر زده بود که «همه نگاه‌ها به حزب‌ الله؛ آیا جبهه‌های جدیدی در جنگ حماس و اسرائیل گشوده خواهند شد؟» به نظر می‌رسد کم‌کم جواب این سؤال در حال نمایان شدن است.


آخرین خبرها
آخرین خبرها اینکه، حزب‌الله در بیانیه‌ای گفته است: «در ادامه واکنش به کشته و زخمی شدن خبرنگاران در شهرک علما الشعب و غیرنظامیان شهرک شبعا، مجاهدین مقاومت اسلامی بعدازظهر یکشنبه به پادگان حنیتا صهیونیستی با موشک‌های هدایت شونده حمله کردند که منجر به  اصابت به دو‌ تانک مرکاوا و یک نفربر شده و تعدادی کشته و زخمی در بین صفوف ارتش دشمن برجای گذاشت.»‌ 

هالیل روزین خبرنگار کانال 14 اسرائیل نوشته است: «قابل درک نیست! از صبح یکشنبه 5 فروند موشک ضد‌تانک توسط حزب‌الله به سمت نیروهای ارتش اسرائیل و تعدادی از اسرائیلی‌ها شلیک شده و تعداد زیادی کشته و زخمی شده‌اند.» 

همچنین خبر می‌رسد حزب‌الله برای پنجمین بار به‌سمت اهداف صهیونیستی موشک ضدزرهی شلیک کرد. خبرنگار رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد که بیش از ۳۰ موشک از جنوب لبنان به سمت شمال اسرائیل شلیک شده است.

 از سوی دیگر، وزیر جنگ رژیم آپارتاید اسرائیل گفته است: «ما هیچ علاقه‌ای به جنگ در جبهه شمالی نداریم.»

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار