قابل توجه مسئولین شهرداری ساری:

شهرداری ها نمی توانند در حوزه ورزش قهرمانی تیمداری کنند

البته برای تصدیق این موضوع باید از دو عضو شورای منحل شده این شهر یاد کنیم که به واسطه فعالیت در حوزه تیمداری ورزشی و استفاده از اعتبارات شهرداری در مراجع قضائی دارای پرونده و این امر موجب دردسر آنها شده است.

به گزارش راه شلمچه، در خبرها و محافل عمومی آمده است شهرداری ساری که بصورت سرپرستی اداره می شود قصد دارد تیمی ورزشی از دسته سوم را مورد حمایت قرار داده و نوعاً تیمداری کند که حتی تفکّر در این خصوص یک اشتباه تاکتیکی و استراتژیکی محسوب می شود.


با احتمال اینکه شاید مدیران امر آگاهی از موازین قانونی ندارند باید متذکر شویم شهرداریها برابر قانون نمی توانند تیمداری کنند؛ حتی اگر استاندار به عنوان قائم مقام شهرداری باشد تاکید بر تیمداری کنند 


البته برای تصدیق این موضوع باید از دو عضو شورای منحل شده این شهر یاد کنیم که به واسطه فعالیت در حوزه تیمداری ورزشی و استفاده از اعتبارات شهرداری در مراجع قضائی دارای پرونده و این امر موجب دردسر آنها شده است.



منطق حکم می کند سرپرست شهرداری ساری در این شرایط که شهرداری کاملاً ورشکسته و حتی توان پرداخت حق و حقوق و مزایای قانونی، حق بیمه  کارکنان و هزینه های امور جاری شهرداری را ندارد و عمده پروژه های عمرانی، خدماتی، رفاهی و فضای سبز تعطیل است به جای ورود به تیمداری ورزشی ، به امورات شهرداری و تأمین دیدگاه پرسنل و شهروندان بپردازد.


 متاسفانه شهرداری ساری در تقسیمات اعتبارات مالی در حوزه ورزشی عقیم و حتی در نصب بنرهای تبریک برای قهرمانان ساروی که به المپیک راه پیدا کردند نتوانست عادلانه عمل کند و سیاسی بازی کرده است؛ در حالیکه سه قهرمان ساروی کسب سهمیه نمودند و دو قهرمان مجوز حضور در المپیک را پیدا کرده و تنها با سفارش بالادستی ها برای یک نفری که هنوز حضور او در المپیک قطعی نشده کل شهر را با هزینه های سنگین مالی بنرباران نمودند. 


این هم حکایت از اسارت و ذلت شهرداری زیر چکمه سیاسیونی است که تنها هنرشان تخریب، تضعیف و سیاه نمائی و پرونده سازی علیه فرزندان این شهر می باشد؛ قابل توجه سرپرست شهرداری از ساری هانیه رستمیان و علی بیابانی کسب سهمیه و مجوز حضور در المپیک را پیدا کردند اما دریغ از حتی یک تراکت تبریک! چه برسد به تبریک رسمی...


 امیدواریم روزی را شاهد باشیم که در حوزه گردش چرخش امور ورزش شهرداری عدالت حاکم شود؛ البته وجود افرادی همچون محمدرضا براری قهرمان وزنه برداری جهان و آسیا، اشکان خورشیدی داور بین المللی فوتبال، مرتضی قربانی، علی دومیرکلاهی، سجاد ذبیحی، محمدحسین محمدی کیادهی، رضا تقوی می تواند در ورزش شهرداری مفید واقع شود.


گزارش ارسالی از شعبان وفایی نژاد کارشناس ورزشی مازندران

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار