طراحی جلد کتاب «کبوتر عشق» به پایان رسید

سیدعلی کریمیان نویسنده کتاب کبوتر عشق گفت: کتاب شهید مدافع حرم جواد سنجه ونلی دومین کتاب شهدای مدافع حرم استان گلستان می باشد که با حمایت خانواده محترم شهید و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مینودشت بزودی منتشر خواهد شد.

 سید علی کریمیان مدیر انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس طی گفتگو باخبرنگار پایگاه خبری تخلیلی راه شلمچه از پایان کار طراحی جلد کتاب" کبوتر عشق" خبرداد و گفت: این کتاب که به صورت شعر و رنگ آمیزی برای کودکان تهیه شده ،اشعار  و تصاویر این کتاب  در وصف پاسدار شهید مدافع حرم جواد سنجه ونلی طراحی و سروده شده است.
نویسنده این کتاب در ادامه گفت: مدتی بود که احساس می کردم باید شهدا را برای کودکان و نوجوانان معرفی کنم و اقدام به نوشتن شعربر اساس زندگی شهدا برای کودکان نمودم تا اینکه مقام معظم رهبری دردیدار اعضای کنکره بزرگداشت 2000سهید استان بوشهر فرمودند: یاد و نام شهدا باید وارد زندگی بچه ها شود.این سخن ایشان پشت گرمی خوبی برایم بود و فهمیدم راه درستی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداشته ام و امیدوارم با حمایت خانواده معظم شهدا و مسئولین بتوانم زندگی شهدا  بخصوص شهدای استان گلستان را به صورت کتاب کودک در آورده و در اختیار آنان قرار دهم.


این فعال فرهنگی افزود: کتاب شهید مدافع حرم جواد سنجه ونلی دومین کتاب شهدای مدافع حرم استان گلستان می باشد که با حمایت خانواده محترم شهید و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مینودشت بزودی منتشر خواهد شد.
وی گفت: قبل از این اثر کتاب "محلمون بهاره شهیداش بیشماره" بیاد شهید مهدی حدادی  و اخیرا کتاب " بانوی با صداقت"بیاد اولین شهید زن انقلاب اسلامی گنبد کاووس شهیده طیبه صداقت با همکاری خانواده شهیده و بسیج جامعه پزشکی استان گلستان – گنبد کاووس منتشر شده که در 20 بهمن سالروز شهادت این شهیده از آن رونمایی خواهد شد.
گفتنی است کتابهای دیگری از این نویسنده و شاعر گنبدی آماده چاپ می باشد که نیاز به حمایت ارگانها و نهادها و خیرین شهرستان دارد. که از جمله این کتاب ها میتوان به کتاب" فاتح دلها" براساس زندگی سردار بزرگ شمال کشور شهید صمد اسودی ،کتاب "محلمون بهاره شهیداش افتخاره"بیاد طلبه شهید مهدی رضا شاطری و کتاب" امداد گر " بیاد معلم و امدادگر شهید محمد شادکام ، کتاب "کبوتر حرم " بیاد شهید مدافع حرم کربلایی مهدی شکوری اشاره کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار