نماینده رامسر و تنکابن:

مجلس آینده نیازمند تجاربِ سیاست خارجی "ابوالفظل ظهره وند" است

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس ضمن حمایت قاطع خود از "دیپلمات سابق کشورمان"گفت : ظهره وند، شاخص های یک نماینده تراز انقلابی را دارد، زیرا علاوه بر صراحت لهجه، وی در عرصه های سیاست خارجی و اقتصادی تسلط کامل دارند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی راه شلمچه:" شمس الدین حسینی"، منتخب مردم مازندران(رامسر، تنکابن) و رئیس کنونی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، درباره ویژگی های " ابوالفظل ظهره وند" ، نامزد دور دوم انتخابات مجلس اظهار داشت: وی از چهره های مدیریتی و سیاسی شناخته شده کشور هستند که در عرصه های سیاست خارجی کارنامه مطلوبی را تحویل دولت دادند.

وزیر سابق اقتصاد دولت دهم ، "ابوالفظل ظهره وند" را  دارای صراحت لهجه، واقف و آگاه در  سیاست های اقتصادی و بویژه خارجی توصیف و خاطر نشان کرد: این دیپلمات با سابقه، پس از پایان ماموریتهای خود در کشورهای اروپایی و آسیایی، در شورای عالی امنیت ملی که بعنوان معاون اقتصادی فعالیت داشت نیز با موفقیت عمل  کردند.

حسینی، خواهان حمایت مردم تهران از این کاندید شد و تاکید کرد:  اکنون که آقای ابوالفظل ظهره وند، با لطف مردم انقلابی و با بصیرت تهران توانستند به دور دوم راه پیدا کند، مجدداً  باید مردم عزیز پایتخت مسیر قبل را ادامه داده، تا در راس آن مجلس، دولت و ملت شریف ایران بار دیگر از  تخصص های او بهرمند شوند.


 
انتهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار