رویاپردازی معاندان نتیجه سیاست‌های خارجی ضعیف دولت

دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی استان اصفهان گفت: سیاست خارجی ضعیف دولت زمینه را برای رویاپردازی و گزافه گویی معاندان و دشمنان فراهم نموده است.

به گزارش راه شلمچه از اصفهان، سعید دادگستر در گفت گو با خبرنگار ما در باره اظهارات اخیر مداخله جویانه رئیس‌جمهور ترکیه گفت:  اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به خود اجازه می دهند که نگاه چپ به ایران بکنند ناشی از موضع گیری‌ها و مراودات ضعیف و پالس‌های مثبتی است که در مصاحبه ها از سوی دولتی ها به دشمنان ارائه می گردد.

دادگستر ادامه داد : این رویاپردازی به حدی رسیده که اردوغان به خود اجازه می دهد در گزافه گویی اخیر تمامیت ارزی کشور را زیر سئوال ببرد و خوابهای پوشالی برای ایران اسلامی در سر بپروراند.

وی افزود: در اینجا جای دارد به تمام معاندان بفهمانیم که جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دیگر فرق دارد، سایه حضرت ولیعصر (عج) بر سر نظام مقدس ما است و رهبری مدبر و توانمندی چون مقام معظم رهبری دارد، دارای توان نظامی بالایی در منطقه هستیم و از دانشمندان برجسته ایی برخورداریم، ملتی هوشیار ، بیدار و همیشه در صحنه داریم، پس خواب بیهوده دیدن برای ایران جزء تلف کردن وقت و صرف هزینه برایشان حاصل دیگری ندارد.

دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی استان اصفهان در خاتمه گفت: این حرکات و تهدیدات دشمنان از ضعف آنها و ترسی که نسبت به اسلام و ایران اسلامی دارند نشأت می گیرد. دولتمردان آمریکا و اسرائیل نیز باید به خاطر خونهایی که از شهدا و دانشمندان عزیز ما ( حاج قاسم و شهید فخری زاده ) ریختند منتظر انتقام سختی باشند.

اگر خوشت اومد لایک کن
4
آخرین اخبار