مراسم یادبود شهدای کنسولگری ایران در دمشق +تصاویر

مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق امروز یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ با حضور مسئولین کشوری و لشگری در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه تهران برگزار شد.

به گزارش راه شلمچه، سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا صبح امروز یکشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق طی سخنانی گفت: این شهدا در بهترین ماه خدا به دست شقی‌ترین و پست‌ترین مخلوقات انگلیس و آمریکا به شهادت رسیدند. 

مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان این‌که «ایران در زمینه حمله به کنسولگری ایران در دمشق رسماً اعلام مواضع کرده است»، اظهار کرد: رهبر انقلاب با قدرت سیلی پشیمان‌کننده‌ای را وعده داده‌اند. جبهه مقاومت آماده است؛ اینکه چگونه خواهد شد، باید منتظر زمان باشیم ولی همین اعلام مواضع ایران و جبهه مقاومت باعث چنان وحشت و ترس صهیونیست‌ها شده که ده‌ها هزار شهرک‌نشین صهیونیستی به‌ویژه از شمال فلسطین که همان جنوب لبنان است از شهرک‌ها فرار کردند و به مغازه‌ها و فروشگاه‌ها هجوم آوردند و حتی موتور برق خریدند و عده‌ای هم فرار کردند.

وی تصریح کرد: سایه ترس و وحشت در سرزمین‌های اشغالی سایه انداخته و صهیونیست‌ها هر شب خواب مردن می‌بینند؛ آنان ترسوترین آدم‌ها هستند هرچند ما آنان را انسان نمی‌شناسیم.


اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار