با رأی قاطع اعضای شورای شهر تهران؛

معبری بنام شهید علی وردی نام گذاری شد

 اعضای شورای شهر تهران با ۲۰  رای موافق خیابان های نیلوفر جنوبی و قدس در تقاطع شهران جنوبی در منطقه 5 تهران و در نزدیکی محل زندگی شهید آرمان علی وردی را به نام این شهید نامگذاری کردند. 

به گزارش راه شلمچه، یکصد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز یکشنبه 15 آبان‌ماه برگزار شد و پرویز سروری در این جلسه با تقدیر از اقدامات انجام شده شهرداری منطقه ۱۹ در خصوص بازپس گیری زمین های تصرف شده بدست سوداگران، گفت: در مدت اخیر که با ساخت و سازهای غیرقانونی مشکلات جدی برای تهران ایجاد شده بود، با تلاش شبانه روزی در این منطقه برخوردهای لازم صورت گرفته و این روند ادامه خواهد یافت. ناجا و شهرداری دست به دست هم دادند و در بلوای جریان فتنه ۷۵ هکتار زمین را آزاد کردند. 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه دادسرای ناحیه ۳۷ تهران با شهردرای منطقه ۱۹ همکاری کرده است، گفت: شهرداری با ۱۵۰ نیروی یگان حفاظتی، ۴۰۰ نیروی شهربان و ۱۰۰ نیروی منطقه با استفاده از ماشین آلات خود ۶۰ قطعه چهار دیواری، ۱۵ قطعه سوله و ۲۰ باب واحد تجاری را آزاد کرده است. 

وی افزود: در شهرداری منطقه ۵ نیز اتفاقات خوبی افتاده و تقاضا می شود در دیگر مناطق نیز همچون منطقه ۱۹ اقدامات لازم را در برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز انجام دهند. شورای شهر به شدت و با حساسیت این موضوع را پیگیری می کند و نسبت به کوتاهی ها برخورد لازم را خواهد داشت اما هم اکنون از تلاش های صورت گرفته تقدیر می کنیم. باید برخورد لازم صورت بگیرد که شاهد موارد اینچنینی در گوشه و کنار تهران نباشیم. 

سروری تأکید کرد: مشکل سیلاب در تهران اساسی است که شهرداری نقاط سیلاب خیز را شناسایی کرده و روز گذشته در شنبه امید و افتخار شاهد این بودیم که در تقاطع آریافر به عنوان منطقه سیلاب خیز، پروژه ای که سالها ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته در طول یک سال اخیر ۵۰ درصد پیشرفت کرده و به نتیجه رسیده است. امیدواریم دیگر نقاط نیز ایمن سازی شود.


معبری بنام شهید علی وردی نام گذاری شد

در جریان بزرگداشت مقام والای شهدای امنیت کشور، اعضای شورای شهر تهران صبح امروز با تغییر نام معبری بنام شهید علی وردی موافقت کردند. 

شورای شهر تهران دو فوریت تغییر نام دو خیابان به نام شهید آرمان علی وردی که در اغتشاشات اخیر به شهادت رسیده بود در دستور کار قرار گرفت.

نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران در توضیح طرح دوفوریتی نامگذاری خیابانی به نام شهید «آرمان علی وردی» بیان داشت: طی روزهای  گذشته تعداد زیادی از شهروندان از طریق تماس های تلفنی و مراجعه حضوری به شورای شهر این درخواست را مطرح کردند که معبری به نام شهید «آرمان علی وردی» نامگذاری شود.

وی ادامه داد: بر اساس اهمیت موضوع و درخواست شهروندان کمیسیون نامگذاری جلسه فوق العاده ای را برگزار و تمام پیشنهادات ارائه شده از سوی شهروندان و اعضای شورای اسلامی شهر تهران را با حضور شهردار منطقه 5 تهران مورد بررسی قرار داد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته مقرر گردید تا نهایتا خیابان نیلوفر جنوبی و قدس که نزدیک به محل سکونت این شهید بزرگوار در منطقه 5 است به نام ایشان پیشنهاد و با نظر اعضای شورا به تصویب برسد.

که در بررسی این دستور اعضای شورای شهر تهران با ۲۰  رای موافق خیابان های نیلوفر جنوبی و قدس در تقاطع شهران جنوبی در منطقه 5 تهران و در نزدیکی محل زندگی شهید آرمان علی وردی را به نام این شهید نامگذاری کردند. 

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار