ورزشگاه آزادی جهنم تراکتور

تیم فوتبال استقلال در دیداری حساس و مهیج برابر تراکتور تبریزی به پیروزی رسید تا همچنان موقعیتش را در بالای جدول حفظ کند. در این دیدار مهاجم آرژانتینی آبی‌ها عملکرد فوق العاده‌ای داشت.

به گزارش راه شلمچه، در یکی از حساس‌ترین مسابقه‌های هفته دهم، استقلال تهران صدر نشین فعلی لیگ برتر از ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور سازی تبریز است. آبی پوشان پایتخت برای حفظ صدر نشین نیاز به ۳ امتیاز بازی دارند از آن طرف تراکتور هم با پیروزی در این مسابقه به یک قدمی استقلال و به طور موقت رتبه دوم جدول می‌رسد، صحبت‌های سرمربیان دو تیم در روز گذشته و بلافاصله صدور بیانیه باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌های سرمربی تراکتور و جوابیه باشگاه تراکتور گویای حساسیت و اهمیت این مسابقه برای هر دو باشگاه و هواداران است. باید صبر کرد تا پایان مسابقه و دید کدام تیم نتیجه مطلوب خود را کسب می‌کند.


دیگر مسابقه امروز بین تیم‌های صنعت نفت آبادان و هوادار تهران در آبادان برگزار می‌شود، دو تیمی که ۸ امتیازی هستند و هوادار با یک بازی بیشتر در رده سیزدهم جدول است و صنعت نفت در رتبه چهاردهم قرار گرفته است.


اما دو مسابقه باقی مانده از هفته دهم فردا (یکشنبه ۲۱ آبان) برگزار می‌شود که مهم‌ترین مسابقه هفته مصاف تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان اصفهان است، پرسپولیس در حال حاضر با ۱۷ امتیاز بعد از استقلال در رده دوم جدول است و سپاهان با ۱۲ امتیاز رتبه نهم را در اختیار دارد هر چند به دلیل انضباطی از پرسپولیس یک و سپاهان ۴ امتیاز کسر شده است، اما هر دوتیم از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شوند و برای کسب حداکثر امتیاز به زمین خواهند رفت. دیگر مسابقه فردا بین تیم‌های نساجی مازندران و ذوب آهن برگزار می‌شود.


 

 

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار