پروژه بگیرها حتی غزه را هم سیاسی می‌بینند

یک عضو شورای مرکزی شریان در باره تجمع «غزه؛ مظلوم مقتدر» که شامگاه یکشنبه(8 آبان ماه 1402) در مسجد امام جعفر صادق(ع) برگزار شده بود، گفت: عصبانیت این جماعت از این است که نمایندگان رسمی حماس و جهاد اسلامی فلسطین، دعوت شریان را به عنوان یک تشکل اجتماعی و سیاسی انقلابی پدیرفته‌اند.

به گزارش راه شلمچه، صالح اسکندری عضو شورای مرکزی شریان  پیرامون رفتار غیراخلاقی پروژه‌بگیرها در تخریب تجمع "غزه؛ مظلوم مقتدر" در یاد‌داشتی نوشت: بعد از برگزاری تجمع غزه مظلوم مقتدر که جبهه شریان با توجه به شرایط و تحولات جنگ کمتر از دو روز برای تبلیغ و دعوت به مشارکت در آن فرصت داشت، هجمه سازماندهی شده‌ای در برخی سایت‌ها، کانال‌ها و صفحات مجازی افراد مشهور به پروژه گرفتن، نسبت به کمیت و تعداد شرکت کنندگان صورت گرفت. در پاسخ به این اقدامات سطحی و غیراخلاقی چند نکته یادآوری می‌شود.

۱. شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) بنا به احساس تکلیف درباره مظلومیت و اقتدار غزه به سهم خود، اقدام به برگزاری نشستی در مسجد میدان فلسطین کرد که علاوه بر شرکت بزرگان جبهه مقاومت از نمایندگان حماس، جهاد اسلامی و حزب الله در تهران، شخصیت‌های نظیر حجج اسلام رحیمیان، رسایی و دکتر ایزدخواه، سردار حمیدزاده و سعید قاسمی و ...در آن سخنرانی کردند. آیا شورای ائتلاف اصولگرایان یا احزاب سابقه‌دار اصولگرا و اصلاح‌طلب در این ایام نشستی برای توجه دادن به موضوع غزه برگزار کرده‌اند؟

۲. در این جلسه دو ساعته، بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ نفر به فراخور سخنرانی‌ها حضور داشتند که برخی فرصت‌طلبان و پروژه بگیران با انتشار تصاویر ابتدا و انتهای مراسم در عین بی‌اخلاقی، سعی کردند این تجمع را انتخاباتی و با جلسه کاملا انتخاباتی مبنا (یاران آقای قالیباف) در حرم امام مقایسه کنند و از این نمد برای خود کلاهی ببافند.

۳. متاسفانه سیاست‌زدگی تا جایی است که این جلسه که هیچ نماد، شعار، صحبت، پلاکارد و ... درباره انتخابات نداشت را انتخاباتی معرفی کردند، اما نشست انتخاباتی چند روز قبل خودشان در حرم امام را که چند میلیارد برای آن هزینه کرده‌اند را فراموش کردند!

۴. شریان تشکلی تازه تاسیس است و ادعایی نداشته و ندارد اما این شرف و غیرت را داشت که بدون در دست داشتن منابعی که در اختیار برخی گروه های سیاسی است، به جای میتینگ انتخاباتی، جلسه‌ای در این سطح با حضور بزرگان جبهه مقاومت برگزار کند.

۵. جلسه شریان انتخاباتی نبود و تمام همایش راجع بر مظلومیت و اقتدار مردم غزه بود. اما جریانی که چند ماه است با کمک پول‌های کثیف و پروژه بگیرهای حقیر، به دنبال تخریب این مجموعه است، حاصر شد با ادعای عدم استقبال از مراسم مربوط به غزه، موضوع مقاومت را در افکار عمومی تضعیف کند!

۶. شریان مانند احزاب زیر نظر آقای قالیباف از منابع مالی غیرشفاف برخوردار نیست تا بتواند برای یک همایش از سه ماه قبل برنامه ریزی کند و از ۳۱ استان با اتوبوس ۸۰۰ نفر را به تهران بیاورد و آن را با مدد  همین رسانه‌ها و پروژه‌ بگیرها، همایش ۴۰۰۰ نفره جا بزند. بلکه با یک فراخون دو روزه، با هزینه کردن چند میلیون تومان توانست تعدادی از علاقمندان گرد هم آورد.

۷. آنچه این جماعت را عصبانی کرده، سرمایه سیاسی و جایگاه این تشکل تازه تاسیس است که دعوتش مورد استقبال یار باوفای امام راحل و مقام معظم رهبری حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان قرار می‌گیرد. عصبانیت این جماعت از این است که نمایندگان رسمی حماس و جهاد اسلامی فلسطین، دعوت شریان را به عنوان یک تشکل اجتماعی و سیاسی انقلابی پدیرفته‌اند.

۸. در این باب نکات دیگری هم قابل ذکر است که ان شالله در وقت خود بیان می‌شود. ما از راهی که در پیش گرفته‌ایم خسته نمی‌شویم و با مقاومت در برابر این انحصارگرایی قدرت طلبانه به تکلیف خود عمل می‌کنیم.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار