گزارش تصویری کامل از برگزاری تجمع «غزه؛ مظلوم مقتدر»

عصر یکشنبه(7 آبان 1402) تجمع شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی(شریان) در مسجد امام صادق(ع) تهران برگزار شد.

به گزارش راه شلمچه، در این مراسم، حجت الاسلام محمد حسن رحیمیان رئیس جمعیت دفاع از فلسطین، خالد القدومی نماینده جنبش حماس در ایران، ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی در ایران، حجت‌الاسلام حمید رسایی عضو شورای مرکزی یاران انقلاب اسلامی(شریان)، روح‌الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس، ابوالقاسم جراره دبیرکل شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی، سردار سعید قاسمی سخنرانی کردند.

حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان با محکومیت اقدامات رژیم کودک‌کش صهیونیستی، گفت: این رژیم غاصب زنان و کوکان مظلوم را به شهادت رسانده و ما از این اقدام ظالمانه دلمان خون است.

وی با بیان اینکه جمعیت مظلوم غزه از هر جهت در زندان‌ها هستند و دشمن با سلاح‌های ضدانسانی آن‌ها را به خاک و خون می‌کشد، افزود: ما نمی‌توانیم تصور کنیم که در این امنیت باشیم و وضعیت آن زنان و کودکان مظلوم، در آن شرایط سخت و فجیع باشد.

ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران گفت: امت اسلامی برای مدت طولانی در برابر رژیم صهیونیستی سکوت کرد و همین امر سبب شد که این رژیم غاصب بزرگ شود. 

وی افزود: برخی از کشورهای عربی به‌گونه‌ای با این رژیم برخورد کردند که گویی این ظالمان خیال کردند جزئی از این منطقه هستند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با بیان اینکه نتانیاهو بعد از امضای اسلو به دروغ ادعا می‌کند که از سالیان دراز در منطقه فلسطین بوده است، اظهار کرد: مدارک موجود در این مسأله چیز دیگری را نشان داده و علاوه بر این، ضعف امت‌های اسلامی و حمایت‌های آمریکا نیز باعث شد که اسرائیلی‌ها این توهم و دروغ را باور کنند.

خالد قدومی نماینده جنبش حماس در ایران گفت: امروز ۲۲ روز از طوفان الاقصی می‌گذرد و اسرائیل در این عملیات موفقیت‌آمیز مقابل جبهه‌های مقاومت شکست خورد.

وی افرود: امروز مقاومت تهدید جدی علیه رژیم صهیونیستی و همراهان و حامیانش  است.

نماینده جنبش حماس در ایران در ادامه گفت: هدف نابودی حماس، مقاومت و فلسطین شکست خورد.

قدومی تصریح کرد: آمریکا، بریتانیا، فرانسه، آلمان و حامیان رژیم صهیونیستی می‌گویند با اسرائیل هستیم، اما ما می‌گوییم‌ ما با خدا هستیم.

وی در تصریح اینکه آیا ما مسئولیت کشتار غیرنظامیان‌ را داریم، گفت: مسئولیت مستقیم شهرک‌نشینان کشته شده با رژیم اسرائیل است.

نماینده جنبش حماس در ایران افزود: آقای گوترش بعد از ده‌ها سال دلش برای جنایت علیه کودکان فلسطینی شکست، ایشان باید استعفا بدهد، آمریکا ۴۶ دفعه از حق وتوی خود برای قطع‌نامه‌هایی که علیه اسراییل بوده، استفاده کرده است.

قدومی ادامه داد: طوفان الاقصی را تا آزادی کامل فلسطین و تمامی اسرا متوقف نمی‌کنیم؛ طوفان الاقصی منتهی به بهار آزادی و پیروزی فلسطین خواهد شد.

حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز طوفان‌الاقصی توسط جبهه‌های مقاومت، گفت: عملیات طوفان‌الاقصی سبب اتحاد نه تنها مسلمانان، بلکه تمام ملت‌های آزاده جهان شد.

 وی افزود: در عملیات طوفان‌الاقصی شاهد آن بودیم که چندین فرمانده رژیم غاصب صهیونیستی در خواب به اسارت مجاهدان فلسطینی در آمدند.

ابوالقاسم جراره دبیرکل شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی گفت: باور همه ما این است که باید از مظلومان عالم دفاع کنیم.

 وی افزود: بیش از ۷۰ سال است که مردم فلسطین زیر ضربات دشمن دست و پا می‌زنند.  

روح‌الله ایزدخواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در این مراسم، طی سخنانی، گفت: ایستادگی طولانی‌مدت یک جامعه کوچک و محروم از هرگونه امکانات، امری تصادفی نیست.

وی افزود: امروز مبهوت قدرت ایمان و شناخت و اجتماعی ساکنین غزه هستیم.



اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار