کشف بیش از ۳ تن گوشت «گراز و خوک» در شمال پایتخت

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از کشف سه هزار و ۳۰۰ کیلوگرم گوشت غیر مجاز و قاچاق در یک واحد صنفی فروش محصولات پروتئینی در شمال تهران خبر داد.

به گزارش راه شلمچه، سرگرد محمد زیدی اظهار داشت: پس از کسب خبری مبنی بر توزیع و فروش گوشت‌های غیر بهداشتی و قاچاق در یک واحد صنفی در خیابان ظفر تهران، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت.

زیدی افزود: پس از بررسی صحت و سقم خبر دریافتی، تیمی از مأموران عملیات نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات پلیس تهران به همراه نمایندگان سازمان غذا و دارو و کارشناسان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی به عمل آمده، سه تن و۳۵۲ کیلوگرم گوشت غیرمجاز و قاچاق (گراز و خوک) به صورت غیر بهداشتی و تاریخ مصرف گذشته کشف و توقیف شد.

 وی با‌اشاره به اینکه ارزش ریالی اقلام کشف شده بیش از ۲۰ میلیارد ریال می‌باشد، بیان داشت: واحد صنفی متخلف که در سابق نیز مرتکب تخلف شده بود، با دستور قضائی پلمب شد و اقلام کشف شده به نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی تهران برای بررسی بیشتر تحویل داده شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس پایتخت ضمن تشکر و قدردانی بابت همکاری شهروندان با پلیس به جهت برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از تخلفات سودجویان، از شهروندان خواست مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع

 دهند.

به گزارش مهر، با توجه به اهمیت مسئله سلامت و طهارت خوراک مردم و وجود برخی افراد فرصت‌طلب و زیادی‌خواه که طبق آنچه اعلام شد برخورد قانونی کم اثر نیز مانع تکرار تخلف عده‌ای از آنها نمی‌شود، باید برخورد سخت، جدی و پشیمان‌کننده‌ای با چنین متخلفانی صورت گیرد.

 


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار