پلمپ باشگاه سوارکاری نوروزآباد و با محبوس ۲۳۷ نفر! +فیلم

افراد حاضر در ورزشگاه نوروزآباد اقدام به فک پلمب این مجموعه کردند تا بتوانند از ورزشگاه خارج شوند.

به گزارش راه شلمچه، شهرداری تهران امروز اقدام به پلمب مجموعه ورزشی نوروزآباد کرد و مانع خروج ورزشکاران رشته سوارکاری و کارگران شد. پس از این اقدام ۲۳۷ نفر ساعت ها در این ورزشگاه محبوس ماندند و حتی شهرداری از ورود آمبولانس به این مجموعه برای کمک به یکی از حاضران خودداری کرد. 

پس از آن شهرداری مدعی شد به دلیل بدهی معوقه این مجموعه، شهرداری منطقه ۱۸ تنها اقدام به انسداد درب شمالی مجموعه کرده اما درب جنوبی به جهت تردد حاضران باز بوده است و حاضران در این مجموعه به هیچ وجه در ورزشگاه محبوس نبوده اند و تردد بدون هیچ مانعی انجام شده است.

 

این درحالی است که فیلم های موجود از درب های ورزشگاه به خوبی گویای وضعیت موجود و امکان یا عدم امکان تردد افراد حاضر در ورزشگاه است. 

 

 

پس از آن شهرداری منطقه ۱۸ مدعی شد از درب شمالی مجموعه رفع انسداد شده است.

 

اما در حقیقت افراد حاضر در مجموعه و بهره برداران اقدام به فک پلمب این مجموعه کردند تابتوانند از ورزشگاه خارج شوند. 

 مدیر مجموعه سوارکاری نوروزآباد در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تکذیب صحبت‌های سعیدی مشاور شهردار منطقه ۱۸ تهران، اعلام نمود: از ۳ درب مجموعه نوروزآباد یک درب فعال بوده و ۲ درب دیگر چندین سال است که بسته بوده و فاقد تردد است.


به گزارش باشگاه خبرنگاران، دادگو افزود: شهرداری تهران در خصوص مسدود کردن درب مجموعه نوروزآباد هیچ توضیحی نداده و بدون ارائه مستندات و ریز محاسبات عوارض، درخواست ۱۰ میلیارد پول دارد تا آن را صرف ساخت دیوار در قسمت شرقی مجموعه کند.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار