۴۴ سال از کجا آوردی خوردی؟ مردک!

‌رضا پهلوی گفته است در مورد من نباید به خاطر اقدامات پدر و پدر بزرگم قضاوت شوم، بلکه عملکرد خودم باید معیار قرار بگیرد. دقیقاً کدام عملکرد؟

به گزارش راه شلمچه،  رضا پهلوی که با حمایت سران کشور‌های غربی، توهم شاهی برداشته است در تازه‌ترین اظهاراتش خواسته که او را با عملکرد پدرش نسنجند و با عملکرد خودش قضاوت شود. کاربران شبکه‌های اجتماعی این حرف را نشانه عدم پذیرش عملکرد دوره پهلوی حتی از سوی رضا دانستند و با زبان طنز از عملکرد او نوشتند و قضاوت را به مخاطبان سپردند. کاربران در توئیت‌های خود بزرگ‌ترین عملکرد رضا پهلوی را شاه‌زادگی و ارتزاق از پول‌های دزدیده شده از ملت ایران بیان کردند. 

در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم.   

پهلوی گفته: «مرا به خاطر اقدامات پدر و پدربزرگم قضاوت نکنید! عمل‌کرد خودم را مبنا قرار دهید.» باشه، قضاوت نمی‌کنیم. ولی برای مبنا قراردادن عمل‌کرد خودت، فقط بگو تو این ۴۴ سال از کجا آوردی خوردی؟ مردک!

 سبحان برکتی:

یه سؤال دارم از دوستان برانداز این ماجرا‌ها به کجا رسید! کفالت سیاسی آخرش چیشد؟ وکالت به ربع پهلوی چیشد؟ بیرون کشیدن پول از بانک؟ وصل کردن اتو به برق؟ روشن گذاشتن شعله‌های گاز؟ بیرون گذاشتن زباله ساعت ۹ شب؟ کوبیدن پشت قابلمه؟ فراخوان ۳۱ آبان؟

 رحمت‌الله بیگدلی:

رضا پهلوی: «کسی شما را به خاطر اقدامات والدینتان قضاوت نمی‌کند، من هم نباید به خاطر اقدامات آن‌ها قضاوت شوم بلکه عملکرد خودم باید معیار قرار بگیرد!» تو خودت چیستی جز یک فراری از دست ملت ایران که ۴۴ سال است با میلیارد‌ها دلار پول دزدی پدرت در دامن بیگانگان مشغول عیاشی هستی؟!

 جلیل محبی:

‌رضا پهلوی گفته است در مورد من نباید به خاطر اقدامات پدر و پدر بزرگم قضاوت شوم، بلکه عملکرد خودم باید معیار قرار بگیرد. دقیقاً کدام عملکرد؟

 کاربری با نام «احمدزاد»:

جناب شازده نطق کرده‌اند که من را با عملکردم بسنجید، جناب شازده میشه عملکردشون رو هم توضیحی بفرمایند؟ شما حتی در این سال‌ها حال نداشتی درسی بخونی و یک مدرک درست و حسابی بگیری! حداقل یک شرکتی می‌زدی که چهار تا کارمند مدیریت کنی، ببینیم اصلاً بلدی؟!

 مجیدرضا حریری:

شازده فرمودن من رو با عملکرد پدر و پدر بزرگم نسنجید! خب دلقک اگر پدر و پدر بزرگت را از رزومه‌ات حذف کنی دیگه چی هستی؟ شاهزاده یعنی زاده شاه و نوه یه شاه دیگه خوب بدون اون‌ها میشی رضا پهلوی بیکار و بیعار! بعداز زلنسکی دلقک‌ها هوس سیاست کردن.

 محمد صالح مفتاح:

شازده پسر (منتظرالسلطنه) حاضر نشد از پدر و پدر بزرگش دفاع کند! رضا پهلوی گفته: «کسی شما را به خاطر اقدامات والدینتان قضاوت نمی‌کند، در مورد من هم نباید به خاطر اقدامات آن‌ها قضاوت شوم، بلکه عملکرد خودم باید معیار قرار بگیرد.»

 س. ایرانی:

تاریخ ۴۴ سال پیش، پدر تو قضاوت کرده و با تیپا انداختش اون سر دنیا و اگر مردم بخوان شما رو با عملکرد و دیدگاه خودت قضاوت کنن، باید گفت که از هر دو جهان آزادی. 

 جلال رشیدی کوچی:

رضا ربع پهلوی: در مورد من نباید به خاطر اقدامات پدر و پدر بزرگم قضاوت شوم، بلکه عملکرد خودم باید معیار قرار بگیرد! عملکرد خودت؟! پیرمرد شیرین عقل با چهار تا لایک و کامنت ربات‌ها توهم شاهی برداشته است. یادش رفته است که تمام اعتبار نداشته‌اش مربوط به کروموزم‌هایش است. 

 مالک شریعتی:

ربع پهلوی گفته مرا به خاطر اقدامات والدینم قضاوت نکنید! عملکرد خودم را مبنا قرار دهید! بله حتماً: رضا پهلوی ۱۷ ساله در سال ۵۶، بدون انجام کاری خاص، ۵۰۰ برابر یک کارگر از پول کشور دریافتی داشته و تا امروز هم که از دزدی پدرش ارتزاق کرده!


منب؛ روزنامه جوان

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار