رشیدپور در تلویزیون می‌تازد رسایی ممنوع‌التصویر است!

صدا و سیمای علی عسگری که با یک اخم دولت روحانی اخبار شبکه را به خاطر حذف خواسته‌ او در سریالی به تأخیر می‌اندازد و همه سخنرانی‌های خُرد و کلان وی را زنده از رسانه ملی پخش می‌کند آیا جرأت پخش صدای حمید رسایی را ندارد؟

به گزارش راه شلمچه، چند سالی است که به اصطلاح سلبریتی‌های وطنی در امورات غیر تخصصی‌شان می‌تازند. در انتخابات، سیل و زلزله و یا در کرونا خودنمایی می‌کنند و صرفا به‌خاطر چهره بودن جماعتی را همراه خود می‌کنند و در بیشتر زمان رفتارشان نتیجه معکوس و خسارت‌باری را می‌دهد.

انتخابات ریاست جمهوری سال‌های 88 به بعد نقطه عطف حضور سلبریتی‌ها در سیاست بود. سال 96 در انتخابات ریاست جمهوری آنچنان با اطمینان از حسن روحانی حمایت کرده بودند که حتما ایران با تکرار روحانی تا 1400 گلستان می‌شود و تا 4 ماه که مانده به پایان دولت روحانی آنچنان کشور به مشکلات اقتصادی دچار شد که گویی دولت در خواب است و سلبریتی‌ها هم فراموشی گرفتند.

در این شرایط سخت اقتصادی سلبریتی‌ها هم اصلا به روی مباکشان نیاوردند و بعضا هم طلبکارانه باری بر دوش نظام اضافه می‌کنند. یکی از آن به اصطلاح سلبریتی‌ها رضا رشیدپور است که در بهمن سال 94 پس از توافق ایران با کشورهای 5+1 و موسوم به برجام در گفت‌و‌گویی با حمید رسایی در باره دستاوردهای برجام بحث کرده بودند.

 آن موقع رضا رشیدپور از حرف های تحلیلی رسایی قانع نشد و حجت الاسلام رسایی هم گفت: این حرف های من و شما می ماند و قضاوت تاریخ صحت آنرا مشخص خواهد کرد.

حالا از آن گفت‌و‌گوی تاریخی بیش از شش سال می‌گذرد و وضعیت برجام هم کاملا روشن شد که هیچ دستاوردی نداشت. از آن تاریخ به بعد رسایی از رشیدپور دعوت کرده تا درباره عبرت از تاریخ گفتگو کنندکه رشیدپور هم هیچ پاسخی نداد.

اخیرا یکی از کاربران که از رضا رشیدپور خواست تا در باره وعده‌های برجامی که از آن دفاع می‌کرد نظرش را در باره آن گفت‌و‌گو اعلام کند و اینکه حرفی را کسی می‌زند باید پایش بایستد و اگر اشتباهی هم کرد باید بگوید اشتباه کردم.

رشیدپور گفت: من رئیس‌جمهور کشور نیستم که پاسخ دهم شما تاریخ را دو سال یا سال می‌دانید من تاریخ را خیلی طولانی تر می‌بینم و  قضاوت تاریخ 200 یا 200 ساله است!  

رضا رشیدپوری را داریم نقد می‌کنیم که این‌روزها در بهترین پیک برنامه شبکه سیما حضور دارد و حتی از این شبکه تلویزیونی خوانندگی می‌کند و شاید در آینده یکی از خواننده‌های باشد که کنسرت هم برگزار کند!



جای سوال است که چطور این آقا در تلویزیون جولان می‌دهد اما حمید رسایی در تلویزیون ممنوع‌التصویر باشد که سال‌ها برای اینکه کشور خسارات نبیند شجاعانه آبرو گذاشت و در مقابل خسارات بار برجام و طرفداران غربگرایی که کشور را 8 سال معطل کرده بودند ایستادگی کرد و اگر هشدارها و دلسوزی‌های امثال حمید رسایی نبود خدا می‌داند چه اتفاقی به مراتب بیشتر از این در انتظار کشور بود؟

صدا و سیمای علی عسگری که با یک اخم دولت روحانی اخبار شبکه را به خاطر حذف خواسته‌ او در سریالی به تأخیر می‌اندازد و همه سخنرانی‌های خُرد و کلان وی را زنده از رسانه ملی پخش می‌کند آیا جرأت پخش صدای حمید رسایی را ندارد؟ آیا نمی‌شود در یک برنامه‌ای حداقل در باره کسانی از جمله امثال رضا رشیدپور بدون سابقه سیاسی و یا پشتوانه علمی در باره تصمیمات کلان کشور نظر می‌دهند و بعضا این نظر آنها باعث خساراتی به کشور می‌شود مخالفان و کارشناسان بحث کنند تا تکرار خسارات‌های دیگری نشوند؟


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار