عجب امتحانی می‌خواهد تا «روح‌الله حسینیان» و «رسایی» شد!

انقلابی بودن هنری می‌خواهد به درازای همه تهمت‌های ناجوانمردانه و دروغ‌های خودی‌های بی‌بصیرت اهل منفعت طلب تا بیگانگان همیشه کینه توزی که منتظر یارگیری لغزش کنندگان داخلی هستند.

به گزارش راه شلمچه، حجت الاسلام روح الله حسینیان پس از عمری مجاهدت در راه پیروزی و استقرار انقلاب اسلامی، سحرگاه روز سه شنبه 4 شهریور 1399 دارفانی را وداع گفت و به دیار معبود شتافت‌. 

پیام رهبر معظم انقلاب بر حقانیت روالله حسینیان صحه گذاشت و فرقوم فرمودند: مقاومت و خستگی‌ناپذیری و صراحت این روحانی مجاهد در مواضع بحق انقلابی، برجسته و نمایان بود. رحمت و رضوان الهی بر او باد.

شاید یکی از چهره‌های انقلابی که این روزها در سوگ حسینیان تاب و قرار ندارد حجت‌الاسلام حمید رسایی است. 

مردی که هیچگاه از انقلابی بودن «پشیمان» نشد



حمید رسایی؛ روحانی شجاع و انقلابی که وی را باید یکی از انقلابی‌های نادر زمانه دانست همانند مرحوم روح‌الله حسینیان، ‌مجاهدان با نشان صراحت، شجاعت و حرّیت در فضای سیاسی جامعه تن به هیچ ذلتی نداده و خود را به آماجی از حملات ناجوانمردانه در سخت‌ترین شرایط فضای سیاسی تن داده و در دفاع از انقلاب شهره‌ شدند نه با تن دادن به خواسته‌های حزبی و سیاسی که عجب امتحان بزرگی می‌خواهد تا پس از مرگ‌شان رهبر انقلاب با شجاعت آن‌ها را روحانی «مجاهد» و «انقلابی» خطاب کند.

انقلابی بودن هنری می‌خواهد به درازای همه تهمت‌های ناجوانمردانه و دروغ‌های خودی‌های بی‌بصیرت اهل منفعت طلب تا بیگانگان همیشه کینه توزی که منتظر یارگیری لغزش کنندگان داخلی هستند.

انقلابی بودن یعنی در مهمترین بزنگاه‌های سیاسی بهترین تصمیم را گرفت و در زمانه‌ای که رجال سیاسی منافع طلب چپ و راست نه اهل مبارزه‌اند و نه اهل ایستادگی که فقط به پیروزی خود و یا جناح سیاسی خود دلخوش بوده‌اند که مگر می‌شود در بزنگاه تصویب برجام لعنتی زجه‌های روح‌الله حسینیان، رسایی، زارعی، کوچک‌زاده، آقاتهرانی، نبویان و ... را به‌یاد نیاورد و شرمنده نشد؟! و به قول رسایی؛ «مواضع این سال‌های برخی شخصیت‌های مدعی در جریان انقلابی و اصولگرایی را که می‌بینید، به تناسب جریان باد و فضای سیاسی کشور تغییر می‌کند. در همین ماجرای برجام نگاه کنید، برخی از منتقدان امروز برجام، چند سال قبل برجام را توجیه و تقدیس می‌کردند!»

چه با سرعت دنیا در گذر زمان است و چه زود عمر می‌گذرد و بسیار بودند آدم‌هایی که منتظر اتفاقی بیرون از مرزها بودند که اندوخته‌ای در کسیه داشته باشند در صورت نیاز ریش و لباسی را تغییر دهند و به رنگ دیگر در بیایند اما گذر عمر پیرشان کرد و انقلاب خمینی به دست خامنه‌ای سپرده شد و با حقانیت الهی ذخیره شد و تداوم‌تر از چهل سال پیش می‌رود تا انشالله به صاحب حقیقی‌اش برسد.


علی هدایتی/



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار