جناب احمدی‌نژاد! چرا ساکت بودید؟

رسایی با انتقاد از صحبت‌های احمدی‌نژاد در باره برجام نوشت: حالا که دیگر تشت رسوایی این جماعت زمین خورده و مردم واقعیت را فهمیده‌اند، زبان باز کردن افتخاری ندارد.

به گزارش راه شلمچه، حجت‌الاسلام حمید رسایی با انتشار ویدئویی از محمود احمدی‌نژاد نوشت: ‏انتقادات امروز احمدی نژاد نسبت به برجام، همان خون دل‌هایی است که بسیاری از مخالفان و منتقدان دلسوز برجام از سال ۹۲ خوردند، بارها به زبان آوردند و برای آن هزینه دادند و ایشان در این مدت سکوت کردند! چرا؟

اینکه ایشان امروز به منتقدان طعنه بزند و بگوید من به مخالفت آنها کار ندارم و حرف ملت را می‌زنم در حالی که قبلا در موضعگیری احتیاط می‌کرد، کمی بیش از بی‌انصافی بلکه بی‌حیایی است.

مخالفت این روزها با لکه ننگی به نام برجام افتخار ندارد، روزگاری با فضاسازی دولت کذاب روحانی و تبلیغات رسانه‌‌های وابسته به غرب، سخن گفتن و نوشتن علیه برجام، در افکار عمومی جرم کوچکی نبود ولی حالا که دیگر تشت رسوابی این جماعت زمین خورده و مردم واقعیت را فهمیده‌اند، زبان باز کردن افتخاری ندارد.

برای اثبات خودتان، راه دیگری پیدا کنید.

 

اگر خوشت اومد لایک کن
4
4
محسن ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
به جناب رسایی بفرمایید سخنرانی احمدی نژاد سال ۹۴در امل را گوش دهد
همون موقع ایشان موضع گیری میکردن دوستان جناب رسایی میگفتند تصمیم نظام ورهبریست وتو ضد نظام حرف میزنی
پاسخ
0
دکترحمیدمومنی ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
احمدی نژاد از سال ۹۴ مستقیم از برجام انتقاد کرده اند..
افرادی مثل رسایی که جریان اصولگرا و سرکرده اشان علی لاریجانی و .. در ۲۰ دقیقه همراه اصلاحیون!! برجام را تصویب کرده اند پیش ملت اعتباری ندارند.
پاسخ
آخرین اخبار