قضاوتی سطحی و غیردقیق

رسایی: برخی کانال‌های طرفدار رییس جمهور اسبق(احمدی‌‌نژاد)، با مقایسه برخی تصاویر ملاقات‌های خارجی وی به زبان بدن آقای رییسی درسفر خارجی اخیر و دیدار با عمران خان اشکال کرده و آن را تحقیر ایران دانسته‌اند.


به گزارش راه شلمچه، حمید رسایی نوشت: برخی کانال‌های طرفدار رییس جمهور اسبق، با مقایسه برخی تصاویر ملاقات‌های خارجی وی به زبان بدن آقای رییسی درسفر خارجی اخیر و دیدار با عمران خان اشکال کرده و آن را تحقیر ایران دانسته‌اند.

از این بگذریم که این نوع نشستن عادت عمران‌خان و در ملاقات با سران شرق و غرب اتفاق افتاده و از روی تکبر نیست، باید گفت که اقتدار در نوع نگاه به توان داخلی و حفظ فاکتورهای استقلال کشور و در شکل مواجهه با تهدیدات کشورهای خارجی نشان داده می‌شود و با یک تصویر نمی‌توان درباره آن قضاوت کرد.

همانطور که این تصویر احمدی‌نژاد برخلاف آن تصویرش است. قطعا قضاوت ما درباره عدم اقتدار روحانی به دلیل یک تصویر نبود، مشکل در رفتار و مواضع او در برابر غربی‌ها بود که آن تصاویرش را معنادار می‌کرد و قطعا احمدی‌نژاد (در کنار معایبش) دربرابر دولت‌های خارجی، مقتدرانه رفتار می‌کرد، بهمین دلیل با یک تصویر مربوط به ملاقات با امیر یک کشور عربی، نقض نمی‌شد. ویژگی‌ای که آقای رییسی هم تا اینجا درعمل نشان داده و بایک تصویر نقض نمی‌شود.

زبان بدن مهم ولی زبان عمل مهم‌تر از آن است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار