«رسایی» در مسیر مجلس انقلابی

ستاد مردمی انتخاباتی حجت‌الاسلام حمید رسایی کاندیدای مستقل انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس آغاز به کار کرد.

به گزارش راه شلمچه، حمید رسایی نیاز به معرفی ندارند و در بیشتر بزنگاه‌های مهم سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شجاعانه وارد عمل می‌شود که هموراه به درستی و با بصیرت خود کارساز بودند. در جریان تصویب برجام در مجلس نهم مواضع رسایی و به همراه اندکی از نمایندگان دیگر اگرچه آن زمان راه به جایی نبردند اما با دیدن ویدئو و تصاویر آن روز، مایه سرافرازی این نمایندگان شجاع مجلس در یک پیچ تاریخی شده‌است.

خبرنگار راه شلمچه با تعدادی از نمایندگان ادوار و فعلی مجلس شورای اسلامی در باره حمید رسایی که چقدر در مجلس می‌توانند مفید باشند، همگی از شجاعت، زبان گویا در بزنگاه‎‌ها، مدافع حقوق مردم بدون ملاحظات سیاسی و .. را تأکید کردند.

رسایی اسفند سال۹۸ و در انتخابات مجلس یازدهم درهمایش انتخاباتی خود کلیدی که نماد انتخاباتی روحانی بود را شکست و گفت؛ آقای روحانی در زمان انتخابات کلیدی را با عنوان کلید تدبیر به مردم نشان داد که کلید تزویر و تسلیم ودروغ بود و شش سال مردم را معطل وعده دشمن نگه داشت. آقای روحانی با کلید خود درهای پیشرفت  و افتخار این کشور را قفل کرد. انشالله با رای ملت این کلید آقای روحانی را میشکنیم و با کلیدی که امام به ما داد یعنی اعتماد به مردم و توکل برخدا حتی اگر رای هم نیاوریم، این میدان راخالی نخواهیم کرد.

حمید رسایی در انتخابات سال ۹۸ بدون حمایت احزاب و گروه‌ها و علیرغم فضاسازی پدرخوانده‌های سیاسی، ۲۲۰ هزار رای کسب کرد و انتظار می‌رود در 28 خرداد 1400 با اقبال بسیار خوبی که از وی برای این دوره از انتخابات می‌شود با آرای بالایی به نمایندگان مجلس یازدهم به‌پیوندد.

همانطور که مواضع سیاسی رسایی شفاف بوده‌است برای هزینه‌های تبلیغاتی هم شفاف است که این هزینه‌ها از سوی مردم تأمین می‌شود و در اقصی نقاط کشور به کمک این چهره شجاع و انقلابی می‌آیند.

.
بر این اساس در انتخابات مجلس شورای اسلامی و اعلام آمادگی برخی از علاقمندان برای حمایت‌های مالی از این چهره فعال فرهنگی و سیاسی، از تاریخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰

شماره حساب (4404157141)
و کارت بانکی (6104337842823559)
و شماره شبا (ir080120010000004404157141)
در شعبه خیابان ایران بانک ملت به نام حمید رسایی، جهت واریز حمایت‌های مالی مردمی اعلام می‌گردد.

این شماره حساب به طور رسمی و مطابق قانون به فرمانداری اعلام شده‌است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار