واکنش رسایی به انتشار یک عکس؛

آقایان این ننگ با رنگ پاک نمی‌شود

تیم رسانه‌ای دولت که بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی، وی را مدافع و حامی برجام اعلام کرد، با انتشار این عکس ادعا کرده که شهید فخری‌زاده معمار برجام بوده و از جمله افرادی است که همراه ظریف نشان دولتی دریافت کرده!

به گزارش راه شلمچه، پس از انتشار تصویری از شهید دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور که از رئیس‌جمهور در حال دریافت نشان دولتی است، حجت‌الاسلام حمید رسایی نوشت: تیم رسانه‌ای دولت که بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی، وی را مدافع و حامی برجام اعلام کرد، با انتشار این عکس ادعا کرده که شهید فخری‌زاده معمار برجام بوده و از جمله افرادی است که همراه ظریف نشان دولتی دریافت کرده! جالب است که تاکنون معمار برجام، روحانی و ظریف بودند و لاریجانی هم همراه آنها اما اکنون معمارش تغییر کرده!

 

این ادعا درحالی است که از جمله اولین تصمیمات حسن روحانی در سال ۹۲ و بعد از ریاست جمهوری‌اش، محدود کردن فعالیت‌های این شهید در وزارت دفاع بوده است. 

 

این نشان نیز نه بواسطه خدمات و تاییدات آن شهید از برجام بلکه به دلیل خدمات وی در سال‌های ۹۲ تا ۹۴ به عنوان پدافند هسته‌ای بوده است. 

 

آقای فریدون عباسی که در آن مقطع رییس سازمان انرژی اتمی و از حامیان این شهید بویژه در روزهای نخست ریاست جمهوری روحانی بوده، در توییتی ارتباط این مدال با برجام را تکذیب کرده است. 

 

آقایان! ننگ برجام با رنگ پاک نمی‌شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
5
آخرین اخبار