حمید رسایی:

‏در ‎انتخابات ۱۴۰۰ باید این زمین بازی را به هم ریخت!

هنوز فکر می‌کنند می توانند برای مردم تصمیم بگیرند، در ژاپن اگر بودیم حتما از اعتماد به نفس این جماعت برق تولید می‌کردند!

به گزارش راه شلمچه، حمید رسایی نوشت: در کشور ما هر بار که انتخابات نزدیک می‌شود، جمعی تکراری از حضرات اصولگرا، در جلسات خصوصی بین خود فتوا می‌دهند که چه کسی بیاید و چه کسی نیاید! هر بار به یک اسم: جمنا، شانا، ائتلاف فلان و... هرکس هم مخالفت کند، تفرقه افکن است!

‏مرور تاریخ: در مرحله دوم انتخابات سال ۸۴ بخشی از این آقایان اصولگرا طرفدار هاشمی بودند و حتی امکانات ستادشان را در اختیار ستاد هاشمی قرار دادند. در انتخابات ۹۲ با ائتلاف مثلث وارد میدان شدند و گفتند اگر از جمع ما یک نفر در صحنه باقی نماند، "به دیانت ما شک کنید."

‏سال ۹۶ جمنا به راه افتاد که اگر آن روز میخواستی نقدش کنی برچسب وحدت شکنی میخوردی اما امروز خودشان هم به آن فرآیند ریشخند می‌زنند!
یک ماه قبل از انتخابات ۹۶ اگر میخواستی از آقای رییسی حمایت کنی می گفتند وارد مصادیق نشوید تا وحدت حفظ شود! چون هنوز تکلیفشان با قالیباف روشن نبود!

‏دست آخر آقای رییسی در انتخابات ۹۶ مستقل وارد شد و اصلا معلوم نشد جمنا این وسط سر پیاز بود یا ته پیاز؟

 سال ۹۸ انتخابات مجلس رسید و گفتند ما لیست را در اتاق تاریک بین خودمان می‌چینیم، بعد که منتشر کردیم شما فقط باید به کل لیست رای بدهید!

سوال شد که چرا فلان جوان انقلابی در لیست تهران نیست؟ نمی‌شود ما یکی از این اعضای لیست شما را حذف کنیم و به جایش مثلا اسم آن کاندیدای جوان را بنویسیم؟ گفتند نه! "وحدت" را به هم نزنید که خطر اصلاحات در کمین است!

 انتخابات برگزار شد و دیدیم مجید انصاری اصلا از همان جوان بیرون لیست هم کمتر رای داشت. روسیاهی ماند به زغال!...

‏ آقایان شما حق دارید از هر کسی که خواستید حمایت کنید! اما حق ندارید به مخالفین‌تان که به جای "قبیله گرایی"، "شاخص گرایی" را در پیش گرفته اند انگ وحدت شکنی بزنید! لااقل با این کارنامه انتخاباتی درخشان خود را مرکز عالم نپندارید! شما پدرخوانده رای دهندگان نیستید!

‏ قبیله گرایی یعنی این که شما ائتلافتان را بر مبنای "تقسیم قدرت" شکل دهید و نه بر اساس "گفتمان". همین می‌شود که در سال ۹۲ پای مناظره که می‌رسد، کاندیداهای ائتلاف مثلث به هم دیگر می‌تازند و یکی هم این وسط کلا در زمین روحانی توپ میزند!

 یا سال۹۶ که جمنا بدتر از آن، نسبت فکری اعضایش در مسائل کلان سیاسی و اقتصادی هیچ روشن نیست و سرشار از تناقض است. تا انتخابات بعد چند ماه مانده و آقایان بعد از ۴ سال از لاک در آمدند و جلسات را شروع کردند.

هنوز فکر می‌کنند می توانند برای مردم تصمیم بگیرند، در ژاپن اگر بودیم حتما از اعتماد به نفس این جماعت برق تولید می‌کردند!

 تکلیف ما با ‎انتخابات ۱۴۰۰ روشن است!
۸ سال است که ریل گذاری به سمت هضم انقلاب در دستگاه هاضمه غرب انجام شده. باید کسی را انتخاب کرد که بتواند "ریل را برگرداند". وگرنه فرق ندارد که لوکوموتیو در اختیار یک اصلاح طلب برجامی باشد یا یک اصولگرای برجامی. چه سرهنگ چه حقوقدان

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار