چرا حمید رسایی در دو لیست‌ پایداری و حدادعادل نیست؟!

پس از اینکه مشخص شد نام حمید رسایی در دو لیست جبهه پایداری و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب نیست، رسایی واکنش جالبی نسبت آن نشان داد.

به گزارش راه شلمچه، این‌روزها در میان مردم و مخصوصا جریان انقلابی این سوال است که چرا نام حمید رسایی در دو لیست پایداری و ائتلاف شورای انقلاب دیده نمی‌شود؟ وقتی افرادی که در این دو لیست قرار دارند و بعضی‌ها را با حجت‌الاسلام حمید رسایی مقایسه می‌کنند به خوبی این سوال پیش می‌آید که مگر یک کاندیدای اصولگرایی و یا انقلابی مجلس چه شاخصه‌هایی را باید داشته باشد که حمید رسایی ندارد؟ مگر رسایی چه می‌گوید؟ 

گرچه مردمی که این سوالات را می‌پرسند بلافاصله خودشان جواب می‌دهند حمید رسایی اهل زد و بند نیست! حمید رسایی باحج نمی‌دهد! مواضع و دغدغه‌های حمید رسایی رهبری، انقلاب و مردم است و بر این اساس رسایی از این اصول هرگز عقب نمی‌نشیند.

در این باره خود حجت‌الاسلام حمید رسایی نوشت: با افتخار یکی از شاگرد آیت‌الله مصباح هستم و الحمدلله نه در لیست حزب ‎پایداری ام و نه در لیست احزابی که دور آقای ‎حدادعادل حلقه زده‌اند. دلیل فقط یک چیز بود: چون هر دو حزب، توقع دارند وقتی در مجلسم، نماینده حرف گوش کن و مطیع آنها باشم و این کار، سیره سیاست ورزی علامه مصباح یزدی نبوده و نیست.

‏با اینکه در لیست ‎پایداری نیستم و با برخی افراد این حزب، اختلاف نظر و به تصمیمات و روش انتخاباتی‌شان انتقاد دارم اما از منطق حاکم بر بیانیه آقای حدادعادل متأسفم، خصوصا وقتی می‌بینم ‎مشورت به مردم را حق انحصاری حلقه احزاب دور خود می‌داند و به صراحت از منطق ‎سهمیه‌بندی لیست ائتلاف سخن می‌گوید.

‏چرا این احزاب فکر می‌کنند مردم معطل آنهایند، در حالی که همه نظرسنجی‌ها حکایت از رأی آوری یک لیست خاص نمی‌کند بلکه این بار مردم بر اساس عملکردها گزینش می‌کنند. احزاب به جای حق دانستن خودشان، پاسخ دهند منطق لیستی که به مردم ارائه خواهند داد چیست؟ چرا فلان فرد در لیست‌شان هست و آن دیگری نیست؟

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار