چرا انتخاب امروز تهرانی‌ها «حمید رسایی» است؟

حمید رسایی برای قرارگرفتن نام خود در لیست‌های انتخاباتی احزاب پرادعا نه التماس کرد و نه تن به خواسته‌های اشخاصی داد که همیشه نقش دروازبانان لیست بودند و او صدای رسای مردمی است که همیشه برای مجلس شورای اسلامی یک مدرس بود.


به گزارش راه شلمچه، امروز جمعه(28 خرداد) همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا در بعضی شهرها و استان‌ها انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی ومجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود. در تهران به جای مرحومه فاطمه رهبری که بر اثر ویروس کرونا درگذشته بود انتخابات میاندوره‌ای مجلس برگزار می‌شود و مردم تهران، شمیران، ری، اسلامشهر و پردیس یک نفر را برای مجلس یازدهم بر می‌گزینند.

حجت‌الاسلام حمید رسایی یکی از چهره‌هایی که در دوره‌های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی بسیار پر سر و صدا بود و مخصوصا در تصویب برجام اعتراضات زیادی کرده بود که اگرچه آن زمان اعتراض وی در مجلس اثرگذار نبوده و مانع تصویب برجام در مجلس نشد اما مردم به خوبی موضع به حق وی را بعدها تحسین کردند و امروز خاطره حضور پررنگ رسایی در مجلس را به خوبی فراموش نکردند و امروز در پای صندوق‌های رأی با انتخاب رسایی صدایی از عدالتخواهی در مجلس شورای اسلامی را دوباره تجربه کنند.

رسایی همیشه سعی کرد صدای مردم باشد و برای همین در تخریب وی جریان‌های ضد مردمی از هیچ کوششی دریغ نکردند و آخرین این تحقیر را در زیر را مشاهده می‌کنید:

رسایی در کانال تلگرامی خود نوشت: اتاق فرمان تخریب رسایی آغاز به کار کرد
مطابق آنچه پیش‌بینی کرده بودیم، اتاق عملیات تخریب کارش را شروع کرد! تحریف و دروغ بستن به رسایی / جالب اینجاست دست‌اندرکاران این کانال که برای پروژه تخریب رسایی، مبلغ قابل توجهی دریافت کرده‌اند، برای مخاطب خود ذره‌ای عقل قائل نیستند!

آیا در متن توییت رسایی، حاج قاسم سلیمانی به اشعث و ابوموسی اشعری تشبیه شده یا مالک اشتر؟!


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار