10 نفر در آبدانان دستگیر شدند

  دادستان استان ایلام گفت: در رابطه با درگیری در شهرستان آبدانان ۱۰ نفر دستگیر و پرونده قضایی نیز برای آنها تشکیل شده است.                                    

به گزارش راه شلمچه، عبدالوهاب بخشنده درباره جزئیات درگیری در شهرستان آبدانان، گفت: شب گذشته تعدادی قریب به  ۱۰۰ نفر با تجمع درمیدان بسیج و سردادن شعارهای ناهنجار، اقدام به اغتشاش و برخی ناآرامی ها کردند.

  

وی افزود: این اجتماع با دخالت عوامل انتظامی وامنیتی و برخورد با اغتشاشگران پایان یافت و در این رابطه فقط ۵ نفر از اغتشاشاگران به صورت سطحی زخمی شدند که در حال حاضر وضعیت جسمیشان مناسب است و بهبود یافته اند.

  

دادستان استان ایلام اظهار کرد: این اقدامات غیرقانونی در اعتراض به دستگیری یکی از سردسته های اصلی اغتشاشات آبدانان به نام سجاد مرادی وندی  و صدور حکم قضایی برای آیت عارفی نیا از فعالان فضای مجازی مرتبط با نا آرامی های ماه های گذشته آبدانان شکل گرفته است.

  

به گزارش روابط عمومی دادستانی ایلام،  بخشنده بیان کرد: شب گذشته جلسه  شورای تامین تشکیل شد و در رابطه با درگیری در شهرستان آبدانان ۱۰ نفر دستگیر و پرونده قضایی نیز تشکیل شده است و با تلاش و حضور نیروهای امنیتی و انتظامی در حال حاضر در شهرستان آبدانان امنیت برقرار است و شرایط عادی است.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار