«بدون تعارف» با برنامه «بدون تعارف» این هفته رسانه ملی!

به نظر می‌آید تهیه برنامه بدون تعارف این هفته خبر 20‌و‌30 از دانشگاه علوم پزشکی بابل با لابی‌گری طرفداران دکتر عمادی صورت گرفته که در چنین شرایطی باعث کاهش حاشیه‌ها و همچنین تأثیری در افکار عمومی برای عبور از حاشیه‌های به وجود آمده باشد.

به گزارش راه شلمچه، علی رضوانی خبرنگار برنامه بدون تعارف این هفته خبر 20 و 30 به بابل رفت و با یک پزشک بدون مرز گفت‌و‌گو کرد.

دکتر سیدناصر عمادی‌چاشمی متخصص پوست و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران دارنده مدال جهانی صلح و فداکاری فلورانس نایتینگل ژنو ۲۰۲۱ بدلیل درمان مجروحان جنگ، بیماران و آموزش پرستاران در کشورهای آفریقایی، خاور میانه و آسیای میانه است.

وی اخیرا به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل معرفی شده است اما به دلیل اعتراض مسئولان بابلی جلسه معارفه وی که قرار بود روز شنبه گذشته برگزار شود لغو شد و یکی از دلایل اعتراض نمایندگان مردم بابل در مجلس شورای اسلامی و همچنین امام جمعه این شهر عدم مشورت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مسئولان شهرستان بابل بوده‌است.

یکی از شائبه‌هایی که درباره پخش برنامه بدون تعارف این هفته با دکتر عمادی وجود دارد این است که چرا در چنین شرایطی که اعتراض‌ها علیه انتصاب وی وجود دارد این برنامه تهیه شده است که مگر اخیرا دکتر عمادی کشف شده بود و یا مدال جهانی صلح و فدارکاری را دریافت کرد؟

بعضی از مخالفان انتصاب دکتر عمادی می‌گویند وی تا کنون هیچ سابقه‌ای از مدیریت اجرایی نداشته و حتی رئیس بیمارستان هم نبوده چطور می‌خواهد دانشگاه علوم پزشکی بابلی که دارای ۷ دانشکده، ۳۶۴ عضو هیات علمی است که سالانه حدود ۳۴۴۸ دانشجو را در زمینه های مختلف پزشکی و پیراپزشکی آموزش می دهد را اداره کند.

از طرفی هم برخی می‌گویند در انتصاب دکتر سیدناصر عمادی، داماد و یا دختر وزیر بهداشت که خود متخص پوست می‌باشد بی تأثیر نبوده و حاشیه‌های انتصاب وی را افزایش داده است.

به نظر می‌آید تهیه برنامه بدون تعارف این هفته خبر 20‌و‌30 از دانشگاه علوم پزشکی بابل با لابی‌گری طرفداران دکتر عمادی  صورت گرفته که در چنین شرایطی باعث کاهش حاشیه‌ها و همچنین تأثیری در افکار عمومی برای عبور از حاشیه‌های به وجود آمده باشد.

 چند روز گذشته در شبکه‌های مجازی پست‌هایی منتسب به اینستاگرام سیدناصر عمادی دست به دست شد که بعدا در صفحه اینستاگرام وی حذف شده‌است.

تعدادی از این پست‌ها در اختیار ما قرار دارد اما دو پست زیر را مشاهده می‌کنید.

اگر خوشت اومد لایک کن
4
آخرین اخبار