آیا وزیر بهداشت خبر دارد؟!

به غیر از رفتارهای نمایشی سرپرست پرحاشیه دانشگاهی که انتصاب شخص وزیر بهداشت است و به شدت عطش شهرت و مقام دارد، اما ابقا و انتصاب افراد اصلاح طلب زیبنده دولت انقلابی و مردمی آیت‌الله رئیسی نیست؛ سرپرستی که پس از دو ماه هنوز جلسه معارفه‌ای برای وی برگزار نشده‌است.

به گزارش راه شلمچه، حدود دو ماه است که وزارت بهداشت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل را معرفی کرد و بلافاصله پس از معرفی وی اعتراض‌ها بالا گرفت و حاشیه‌ها هم به مراتب بیشتر شد و تا اینکه معاون پارلمانی وزیر بهداشت در گفت‌و‌گو با خبرنگار راه شلمچه در باره علت اینکه چرا سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی بابل معرفی نمی‌شود، گفت: وی استعفا داد و بزودی رئیس جدید این دانشگاه معرفی خواهد شد.

به جز واکنش‌های غیر متعارف سرپرست پرحاشیه دانشگاه علوم پزشکی بابل، اما خبر ابقای سه معاون توسط وی در این دانشگاه در نوع خود قابل تأمل است.

پس از انتشار این خبر سوال مهمی امروز در بین نیروهای دلسوز و انقلابی دانشگاه مطرح شده‌است که آیا اين انتصابات با سياست های دولت انقلابی و مردمی آيت الله رئيسی سنخيت دارد؟!

بنا بر اخبار واصله از معتمدین و نیروهای دلسوز انقلابی شهرستان بابل در سابقه افرادی که تا کنون انتصاب و یا ابقا شده‌اند بعضی از این افراد در دین‌داری و اینکه اهلیت نماز و روزه را داشته باشند، تردید وجود دارد و یا تعارض منافع شدید در مطب‌داری، فعال در جذب هیات علمی افراد ناصواب و ضد انقلاب، رانت‌خواری در دولت دوم خرداد و بورسیه خارجی، فعالان و از اصلاح طلبان شاخص دانشگاه و از پادوهای یکی از موثرترین اصلاح‌طلبان شهر، تأمین هزینه‌های ستاد همتی در جریان انتخابات اخیر و همچنین دوره‌های ۹۲ و ۹۶ روحانی، دعوت به کار مجدد از افراد مسئله دار بازنشسته و ... در کارنامه آنان مشاهده می‌شود.

به نظر می‌آید این انتصابات به دور از اطلاع وزارت بهداشت و شخص وزیر باشد و یا اینکه این نوع رفتارهای نمایشی سرپرستی که هنوز جلسه معارفه‌ای برای وی برگزار نشده‌است و هنوز صندلی متزلزلی که دارد چطور می‌تواند این قدرت نمایی را داشته باشد که پس از اعلام استعفای وی از سوی معاون پارلمانی وزیر، در پیام منتسب به سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده طوری دکتر غفاری را مورد خطاب قرار داده که انگار یکی از تصمیم گیرندگان وزارتخانه بهداشت است.

انتظار می‌رود دکتر عین‌اللهی وزیر انقلابی دولت انقلابی تصمیم درست و انقلابی در انتصابات این وزارتخانه مهم بگیرید تا مانع بروز حاشیه‌های متضرر گردد.

اگر خوشت اومد لایک کن
4
آخرین اخبار