«طالب‌زاده» ستاره آینده‌دار والیبال ایران

سیدعلی طالب‌زاده بازیکن نوجوان 2 متر و 4 سانتی پیکان تهران را از ستاره‌های آینده‌دار والیبال ایران باید دانست.

به گزارش راه شلمچه، چند سالی‌است که والیبال ایران در عرصه جهانی خوش درخشید و با نمایش عالی ستارگان ایرانی باعث توجه همگان به این ورزش شده و جوانان زیادی در اندیشه ادامه دادن راه بزرگان والیبال کشور باشند.

بازیکنانی همچون محمد موسوی، سعید معروف، حمزه زرینی، فرهاد ظریف، عادل غلامی، فرهاد قائمی و مهدی مهدوی، امیر غفور، شهرام محمودی، آرمین تشکری، پوریا فیاضی، مجتبی میرزاجانپور و علیرضا مباشری ستارگان ایرانی که در عرصه‌های جهانی و آسیایی خوش درخشیدند و این بازیکنان هم به عرصه پیشکسوتان خواهند پیوست اما مهمترین دغدغه والیبال کشور پرورش دادن ستاره‌های جدیدی است که در آینده باید جای این بزرگان را بگیرند.

یکی از چهره‌های آینده‌داری که به ستاره والیبال کشور می‌تواند تبدیل شود سیدعلی طالب‌زاده 17 ساله است که هم اکنون بازیکن تیم نوجوانان پیکان و یکی از ستاره‌های این تیم به‌شمار می‌آید که مدتی است به اردوی تیم ملی ساحلی و سالنی جوانان دعوت شد. 

طالب‌زاده با قد 204 سانتی‌متری در قهرمانی تیمش در لیگ برتر کشور نقش کلیدی داشت که این مسابقات اسفندماه در کاشان برگزار شد.

پست این بازیکن خوش آتیه دریافت قدرتی‌است که اگر قدرش را بداند و همچنین از چشم مربیان دور نماند قطعا یکی از ستاره‌های آینده‌دار والیبال کشور خواهد بود.




اگر خوشت اومد لایک کن
4
0
سیمین آبادیان ۳۰ اسفند ۱۳۹۹
علی طالب‌زاده واقعا عالیه
پاسخ
0
علی ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
علی فوق‌العاده
پاسخ
آخرین اخبار